Venyminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pertti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen synnyttänyt 3 lasta, viimeisin lähes 5 kg, kysypä vain onko hiukan iso alatietä punkea. . . Silti paikat timmissä. Lantiopohjan lihasharjoittelu kiinteyttää kokolailla. Tiukka tavara on sakkolihalla, jos sitä meinaisit, tai b-rapussa. Tiesitkö, että tupakoivilla ja viinaa paljon juovil miehil o huonompi stondis, ja heikompi tunto kalussa? Nämä tyypit yleensä väittävät törmäävänsä väljävittuisiin. 'Vika' onkin miehen tavarassa, ei vitun 'väljyydessä'. Koko ei sitten ratkaise, vain tunne ja taito.

Siinä on tietty epäsuhta, kun sanotaan, että pillun tilapäinen vetynttäminen väljentää pillua, mutta haukotteleminen ei venytä suuta.???? Vai onko joku nänhyt venähtäneitä suita.

Kun lapsi syntyy niin sen levein kohta on hartiat, ja silloin pillu venyy, venyy, venyy...mutta onko joku joskus nähnyt/nainut yhtä isoa pillua kuin se on ko. tilanteessa (synnytys)? :)

iso kalu on naisia kiihottava ja ilmeisesti myös naisen orgasmi tulee helpommin isolla kalulla, ellei ole suhteessa liian iso, minulla on keskimittainen ja todellinen orgasmi naiselleni tulee, kun kiihottaa clitorista samaan aikaan, silloin ei peniksen tarvitse olla kuin suurinpiirtein emättimen aukolla, missä on eniten hermopäätteitä, kaikki naiseni ovat helposti saaneet orkun, kokonaisuus ratkaisee, miehen ulkonäkö, tekniikka ja kesto, näillä konsteilla keskikokoinenkin mies saa naisen ""hulluuden partaalle""

mulla kokemusta enemmän kuin yhdestä synnytyksestä :)
pää tulee suht helposti ja sit pidetään paussi kätilön käskystä ja kätilö avustaa lapsen ulos, hartioista..jos hartiat olis kapeempi kuin pää niin tulishan se sieltä kuin laukkamakkara loppu vauva.

Yhteistyössä