Ventoline diskus jää osittain kielen päälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siis mulla ainakin sitten kun olen nielaissut pari kertaa on se häipynyt suusta, en mitenkään erikseen sitä huuhtele?

Mutta kun otan hönkäyksen niin sitä aina jää vähän kielelle, ei mene kaikki sinne keuhkoputkistoon.

Ota semmonen kunnon henkäisy sitä, kallista päätä vähän taakse. Auttaa jos ennen lääkkeenottoa vähän hengittelee sisään ulos, ja sit "kiskasee" henkoset. Ja suun huuhtelu on hyvä. Ei tule sammasta tms.

Ota semmonen kunnon henkäisy sitä, kallista päätä vähän taakse. Auttaa jos ennen lääkkeenottoa vähän hengittelee sisään ulos, ja sit "kiskasee" henkoset. Ja suun huuhtelu on hyvä. Ei tule sammasta tms.

Se sammas tosiaan voi tulla kortisonista, ei avaavasta lääkkeestä. Ja aiemmin mainitut tärinät ja tykytykset ovat Ventolinen tavallisia sivuoireita, niillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa jääkö lääkettä suuhun vai ei. Toiset vain saavat sivuoireita herkemmin kuin toiset. Eihän siitä suun huuhtelusta mitään haittaa ole, mutta ei hyötyäkään. Itse otan Ventolinen useimmiten ulkona liikunnan yhteydessä (etenkin pakkaskelillä), joten suun huuhtelu olisi aika vaikea toteuttaa.

Yhteistyössä