Itse olen käyttänyt Venlafaxinia n.3-vuotta. Viimeinen annostus oli 225mg/vrk. Nyt on 3 päivä ilman tätä lääkettä, lääkäri oli nimittäin sählännyt e-reseptin kanssa. Annostus ohje kyllä löytyi mutta apteekki ei voinut toimittaa lääkettä, kun resepti oli sulkeutunut. No olihan tämä tarkoitus ajaa alas muutenkin ja huomenna on aika ko.lääkärille. Jospa kertoisin tässä siitä miten tuo venlafaxin vaikutti minuun. Ensinnäkin seksi ei tuntunut miltään, sain 1,5-vuoden parisuhteen aikana siemensyöksyn 4-5 kertaa ja seksiä oli vähintään kerran viikossa. Aluksi oli jopa vaikea saada erektiota. Tämä oli siis silloin kun käytin 150mg/vrk. Sitten tuli ero ja muitakin vaikeuksia elämässä, annostus nostettiin 225mg/vrk. Sisaren lapsen kanssa leikkiessäni huomasin että kun pyörähtää edes 2-3 kierrosta paikallaan. Niin juodun ottamaan tukea seinästä etten kaatuisi kun alkaa huimata. Levottomat elokuvan slogan oli: kun mikään ei tunnu miltään. Sama sopi myös elämääni kun käytin venlafaksiinia. Jospa se olisikin jäänyt tähän, mutta ei. Nyt on ollut vieroitusoireita tämän 3 päivää, jatkuvaa huimausta, "sähköiskuja", unettomuutta (olen nukkunut n.7tuntia yhteensä viimeisten öiden aikana, eikä edes väsytä.) väkivaltaisia ajatuksia muita kohtaan, ne vaihtuvat itkuun kuin sormia napsauttamalla, tasapaino heittelee kävellessä (minua luultiin humalaiseksi kaupungilla), hikoiluttaa, välillä on vaikea tarkentaa katsetta tiettyyn paikkaan. Yhteenvetona: venlafaksiini tuntuu toimivan kun sitä käyttää, mutta jos olisin tiennyt vieroitusoireista, lähinnä niiden voimakkuudesta. En olisi koskaan edes aloittanut sen käyttämistä. No huomenna on päivä uusi ja lääkärille aika, saa nähdä kirjoittaako tuo pakolla sairauslomaa, itse olen siitä tähän asti kieltäytynyt. Lääkkeet menee joka tapauksessa vaihtoon ja terapia aikoja odottelen.