Venakko Milana, saitko hommattua sen kuu kupin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terve taas =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tatuotu jätkä ei varmasti osaa opettaa mitään eikä kenellekään sängyssä. Jos hänen mieskuntonsa olis kohillaan niin ei pyörisi täällä vauvalehden palstalla.

[QUOTE="vieras";22263600]Tatuotu jätkä ei varmasti osaa opettaa mitään eikä kenellekään sängyssä. Jos hänen mieskuntonsa olis kohillaan niin ei pyörisi täällä vauvalehden palstalla.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

[QUOTE="vieras";22263600]Tatuotu jätkä ei varmasti osaa opettaa mitään eikä kenellekään sängyssä. Jos hänen mieskuntonsa olis kohillaan niin ei pyörisi täällä vauvalehden palstalla.[/QUOTE]

Et säkään ihan kärryillä ole ;) Tää on kaksplussan palsta, ei vauvalehden...

juu muuten ei tämä ole vauva palsta, eikä myöskään vauvojen varten, kun ei ne osaa palstailla mä luulen:)

niin tatuoitu jätkä, mä en sanoisi todellakaan että mun mies on huono tässä asiassa, mä olen enemmän sellainen että ei se vaan niin kinosta mua

[QUOTE="vieras";22263681]Et säkään ihan kärryillä ole ;) Tää on kaksplussan palsta, ei vauvalehden...[/QUOTE]
Niin jo joo. Vauvalehti on kyllä erikseen. Tarkoitin lähinnä sitä, että täällä naiset keskustelee vauvaelämästä ja tietty paljon muustakin. En vaan voi ymmärtää, mitä vanhat ukot täällä tekee.

[QUOTE="vieras";22264536]Niin jo joo. Vauvalehti on kyllä erikseen. Tarkoitin lähinnä sitä, että täällä naiset keskustelee vauvaelämästä ja tietty paljon muustakin. En vaan voi ymmärtää, mitä vanhat ukot täällä tekee.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Yhteistyössä