Venakko Milana, laita kuvia kodistasi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kiinnostunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ap ei varma enää ole täällä, mut sorry oikeasti laitan joku muu päivää, ei se mun sisustus vielä ole ihan lopun asti tehty, ensimäisellä kerroksella, mä vielä mietin mitä ja mihin

Rehellinen arvio:

Yrtystä löytyy, mutta toteutus mättää.

Makkarin tapetti on liian kiiltävä noin suuressa määrin. Huoneet näyttävät keskeneräisiltä ja kolkoilta, mutta niinhän savanna sanoikin että sisustus on kesken...

ei ole erikoiset, kukas sanoi että mulla on erikoiset kalusteet? Jotkut, mut yleensä tavalliset, mut en voi mitään kun mä pidän paljon puu väristä se tekee kiva tunnelma kodissa, sellainen aurinkoinen

Mä muuten tykkään tosta lavuaarista. =) ...paree tosin tykätäkin, koska meidän toisessa vessassa on tuo sama. Tosin meillä on erivärinen alaosa.

Ja ihan yks hailee, onko halvan näköinen vai ei. :D Halpa se olikin, mutta kiva. Ei tosin käytössä kaikkein kätsyin malli, mutta olkoon. Ja juh, ostettiin tuo mieluummin ikealta kolmasosa hintaan verrattuna erään toisen kalustevalmistajan hintaan (samanlainen lavuaari). ;)

Rehellinen arvio:

Yrtystä löytyy, mutta toteutus mättää.

Makkarin tapetti on liian kiiltävä noin suuressa määrin. Huoneet näyttävät keskeneräisiltä ja kolkoilta, mutta niinhän savanna sanoikin että sisustus on kesken...

Ja sitten kuvia sinun kodistasi, kiitos!

Mielestäni kaunis koti, vähän tosiaan sisustus kesken, mutta eikös tämä Venakko Milana niin sanonutkin??

Kuvista päätellen sanoisin että Milannalla on kaunis koti.Sillä ei ole väliä onko halpis huonekalut vai ei tai näyttääkö halpikselta.Pääasia että itse tykkää.Palstalaisia ei tarvi kenenkään sisustuksella miellyttää.

Laitan teille ei valmiit sisustus kuvat mun kahdesta Ikea huoneesta:laugh:, uudet en jaksa ota. T: Älvsby talosta, p.s venakko kenellä ei ole makua, niin kuin kaikilla venakoilla

Aijaa.com - 6898510.jpg

Aijaa.com - 6898514.jpg

Aijaa.com - 6898522.jpg

Aijaa.com - 6898525.jpg

Aijaa.com - 6898527.jpg

Aijaa.com - 6898550.jpg

En ole ennakkoluuloine venäläisiä kohtaan. Itsellänikin on ulkomaalaistaustaa.
Jos sulla on paljon rahaa ja mukavat tulot, kun tuhlaat rahojasi kaikenlaisiin asioihin, niin miksi shoppailet Ikeassa, joka on niille, joilla ei ole varaa muualle?

Nuo Ikean kalusteet ovat aina niin halvan näköisiä. Mielestäni nuo tapetit oli muuten kivat.
Tekokukat ovat kyllä niin kitch.

[QUOTE="Blue";22262450]Ap hiljeni kun tajusi että kyllä sulta makua löytyy. :)[/QUOTE]

En hiljentynyt, vaan vauva vaati huomiota. Ei kyse ole mausta, vaan sitä ihmettelen, miksi varakas asuu älsvby-talossa ja sisustaa Ikealla, jos on rahaa ja haluaa tyyliä.

Tapetit kivat, muuten ei ollut mun makuun ja odotin vähän erilaista.. Mutta ehkä nuo Ikean kertakäyttöiset huonekalut sopivat ap:n kertakäyttöiseen elämäntyyliin. Jos mulla olis varaa, niin ostaisin vain täyspuuta, kestävää, kaunista ja laadukasta.

tuosta voi joskus muodostua kodikkiaampi paikka, naisen ja lastenkin kàdenjàlki jollain tapaa puuttuu (vaikka itsekin tykkààn aika pelkistetystà tyylistà ). ehkà pikkuhiljaa siis, miksei hyvàstà pohjasta saisi kaunista :)

Nyt te hyi, hyi arvosteliat laitatte omia kuvia jostain kaupungin vuokra-asunnoista. Haluaa nähdä miten rikkaat ja hienot kodit teillä on. Ei tarvitse kuin katsoa oikotie.fi myydään asunnot palstaa niin saa jo kuvan suomalaisesta sisutamisesta. Myös halvalla saa sisustettua, ei sen tarvitse aina olla rikkaille tarkoitettu asunto.

Yhteistyössä