Venäjäntoyterrieri, onko kellään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaManna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä on ollut yksi tyttö.Ihana kuin mikä.Ei mikään räksyttäjä ja oikea seurankipeä.Käveli perässäni ympäriinsä.Ja jos minä kellahdin sohvalle löytyi tyttö heti jalkataipeesta.Nyt olisi kova hinku toista mutta vaavi on niin pieni vielä (1v) joten en noin pienen lapsen kanssa niin pientä koiraa ota

minulla on toitsu, ja voin kertoa että ihana koira on! <3 aivan lutunen, tulee hyvin toimeen sekarotuisen veljensä kanssa, ja hyvin lapsirakas ja todellakin ihmisriippuvainen.. :) <3 On jännä miten sellaista pientä voi niin niin paljon rakastaa! <3

Nii meillä on yksi tyttö 3-4 kuukautta vanha. Se ei todellakaan tykkää olla yksin kotona , niinku yleensä kaikki koirat . Tosi kevyitä . Aina pitää huolehtia että et anna liikaa ruokaa koska vaikkapa siillä on maha iha täynnä voi se syödä kuinka tahasa , koska hän tykkää ruuasta paljon . Jos se on pieni ei voi viedä ulos vasta ku on jotain 1 v ja pitää olla takkikin päällä , sen aikana ku hän on aina kotona tee siille paikka , missä hän voi sit pissa jne , sellaiset vaippa tapaset jutut on myynissä eläintarvike kaupassa , ei maksaa hirvee paljon . He eivät voi putoa maaha , sohvalta , kädestä ja yhteen sanottununa korkeelta , heillä on tosi herkät jalat , meijän Betty ainakin hyppää pois jo , sohvalta mikä on aivan matala , jos sattuisi olisi jo heti tietty mutta mitään ongelmia ei ole viellä tullut . Hän haluaa ainaa leikkiä ja hän seuraa sua aina . Joskus se voikin jäädä toiseen huoneen mutta yleensä sulla hän perässä pomppi ja juoksee . Minun koirani rakastaaa lämpöä ja pehmeyttää. Hän tykkää olla niin hirveesti sylissä että olisi sylissä vaikkapa koko ajan . He hyppäävät tosi korkeelle ja siitä pitää muistaa että ei mitää paikkoja mistä voi hypää jonkun kaman päälle ja sitten sieltä vain korkeempaalle jne . Jos hän lopuksi sieltä lopusta putoo on hän **** tai sitten sairaalassa tosi isoissa vammasissa . Eli pitää ainaa jos olet kotona , kattoa mitä hän tekee . Muistaakin että he purevat kaikkea mitää pystyy . No ei ne nyt niinku kaikke kaappeja ja sellaista puree . Meijän Betty ei ainakin johtimia pureskelee mut jos kaappi on hirvee matala ja hän ylettyy sinne ja jotain saa nii heti juoksee sänkyn alle ja alkaa sit syömään sitä . No puhutaan nyt ruuasta , ruokaa tarvii antaa 1-2 kertaa päivässä , riiipppu kyllä koirasta . Pentuna ei voi antaa viel nakkia ja sellasita kyllä 3-4 kuukautisena voi antaa , me annamme ja tähä asti ei ole vielä mitään käynnyt , kyllähän on aina muurot olemassa mitää voi aina syödä mutta hän jo pentuna niin paljon söi niitä että ei hirveesti niitä tykkää niin sen takii annetaan siille jt muutakin .

Ja meillä on lyhytkarvainen , tiedän että jos on pitkäkarvainen pitää hoitaa . Eli harjaa niitä joka pv . Enemmän karvahoidosta en tiedä , kuiteski pitää pestää koiraa , mutta vettää ei voi mennä korviin , hyvää koira kasvatusta

ja vielä että lyhytkarvaisella pitäisi olla 3-4 4-5 kuukautisena korvat pystyssä , pitkäkarvaiselle on annettu pitempi aika koska siillä on korvissa karvoja , niin korvat painavat enemmän , joissakin foorumeissa olen luennut että jos et käy koiran kanssa missään näyttelyissä niin iha sama onko ne pystyssä vai ei , jos meet näyttelyyn , niin varmaakin tutustut niihi sääntöihin . Meillä ei ole viellä ajatusta mennä jonnekin näyttelyyn mutta emme vielä kunnol tiedä . Mutta siitäkin huolimatta on jo Bettylla korvat pystyssä , ja emme tarvinnut mitään apu välineitä , jossain väleissä ne ehkä ei ole pystyssä koska sit voivat hampaat kasvaa , yleensä toy terrierillä hampaat ei vaihtuu niin hyvin eli joudut mennä lääkerille kuka ottaa noi vanhat pois että uudet pystyisivät kasvaa kunnolla valmiiksi

Täällä 6kk neiti venäjäntoyterrieri, lyhytkarvainen ja brown&tan värinen. Ihana ipanahan tuo on :) ruokahalu aivan pohjaton. Ja ulkona menee takin kanssa tälläkin kelillä ja sisäsiisti. Jaksaa lenkkeillä pitkiäkin matkoja, mutta rakastaa myös löhöilyä. Tosi aktiivinen, aina valmiina toimintaan. Pysyy ulkona vapaana ja perustottelevaisuus muutenkin ihan kivalla mallilla. Tykkää toisista koirista ja ihmisistä.

Saatan tosin joutua etsimään uuden kodin, koska oma aika ei riitä (uusi koulu ja työ). En kyllä millään haluaisi neidistä luopua :/

Jos joku haluaa tarjota hyvän ja pysyvän kodin yhteyttä voi ottaa mailiin toyterrieri@gmail.com

On maailman ihanin toitsutyttö! Ollut 8 viikoisesta ja nut 1 1/2 vuotias. Yhden ihmisen koira(eli omi minut emokseen), mutta tulee hyvin toimeen perheen kaikkien jäsenien kanssa. Iloinen ja hellyydenkipeä.Joka yö se kipittää perässäni sänkyyn jalkoihini nukkumaan peiton alle, ensin haettuaan rakkaimman purulelunsa viereensä.Hyvin oppivaisia ja viisaita on nämä pienet hauvelit.

Pakko nostaa!! :)

Itse olen jo viittä vaille varannut itselleni ylisuloisen toitsupennun :heart: Pikkasen kirpaisee se hitna, mutta toivon mukaan kyseisestä tulee valioyksilö vaikka kasvattaja ei mitään lupaillutkaan.

Voi apua, jännittää niin pirusti että mitä jos siitä tuleekin venäjäntoyterroristi, itselläni on kokemusta enemmänkin chihuista ja erinäisistä kääpiöspanieleista, terrieri on sinäänsä uusi tuttavuus. Olen ne kiertänyt yleensä kaukaa kun harvemmin niitä tulee täydellisen hyvin käyttäytyviä terriereitä vastaan... Nyt minustakin tulee sitten jonkun remmiräyhän räksyttäjän omistaja, apuuva :laugh:

Jaiks, jänskättää!!

ps. on muuten pirun hyvä idea hankkia tuollainen kylmänarka pentu juuri syksyllä, varmasti tulee sisäsiistiksi ihan heti, mies tykkää niiin hyvää :D :D

Ainiin olihan minulla kysymyskin!!

Eli monet sanovat että toitsun ovat aktiivisia, ja jaksavat pitkiäkin lenkkejä. Mutta siis, mitä se "pitkiäkin lenkkejä" tarkoittaa? 5km? 10km?

Oma mies on vähän pahana, kun hän haluaisi koiran jonka kanssa voisi oikeasti kans lenkkeillä, mutta mielestäni olen jostain lukenut että toitsu voi hyvinkin pärjätä ripeästä hölkkälenkistäkin. Onko näin?

Tietysti siis tarkoitan aikuista koiraa jonka kuntoa on kasvatettu. Ei kai mikään sohvaperuna yhtäkkiä 10km lenkkiä jaksais. Ja onneks ovat niin kevyitä ettei hirveästi haittaa huilimistauko sylissä :)

Their own results may perhaps enhance when they feel the databases that will function dime stock options choices. http://www.sec.gov/Archives/edgar/data/1089872/000090571812000171/gaiam13dam2.htm Steer clear of leaving purchasing carriers, products, briefcases or maybe additional useful objects in your car in which they might be seen simply by persons passing by means of prentice capital management website Abundant Gordon (author with the brand-new ebook, "A Collection Out and about This Door" as well as weblog host on Retailrichez. com) put in above twenty-four several years at the cab end lines and also the professional fits within a retail job that's spanned each part of the sector coming from a large large merchandiser, midsize seller corporation for an impressive and up-and-coming pc producer, to having his own stores.

Take-home circumstance reports are usually a lot more common in hedge deposit interviews. Normally you will end up designated a corporation and turn into asked to present the viewpoint on it having a created write-up within 7 to be able to 10 days to weeks. We have a frame-work regarding several inquiries I like to comply with as soon as composing upwards some sort of take-home example: http://www.youtube.com/watch?v=5bdws6y4VBI only two. Store selection: You will discover many items available to suit your needs on the internet. Review the costs as well as their particular USP's with the available solutions along with obtain the featuring providing you the very best bargains.

Mulla on kohta 3kk vanha naaras toy. Aivan mielettomän hellyyttävä :X3: Kokoajan antamassa pusuja ja rakastaa huomiota. Pihalla kulkee ilman hihnaa nätisti perässä :) Hyppii itse sänkyyn nukkumaan ja nukkuu aina mun vieressä. Rähisee kyllä paljon muille koirille ja vähän vieraille ihmisille, mutta menköön arkuuden piikkiin pieni kokoisuuden takia. Alkaa selvästi kyllä jo vähentämään :) Järsimis halut ihan järjettömät :LOL: Sit mulla ois kans kysymys et onko oikeasti totta etteivät osaa itse maitohampaita irrottaa? Että onko pakko mennä eläinlääkäriin poistattamaan? :unsure:

Yhteistyössä