Venäjän trollit ovat tehneet paluun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Putinistit ovat taas näköjään innostuneet vaatimaan linkkejä. Kaikki antiputinistiset väitteet olisi pystyttävä todistamaan linkeillä putinistisiin medioihin.

Kyllä. Olen asiasta kirjoittanut n. 30 vuotta. Mites itse?
Lisään vielä, että tein siihen aikaan nähden suhteellisen mittavan nettikampanjan vuoden 2000 presidentinvaalien alla. Siihen aikaan ei puhuttu meemeistä, mutta propagandasta kyllä. En kerro kenen puolella olin tai ketä vastaan. Mutta moni palstalaisista ei varmaan ollut vielä päässyt edes vaipoista eli kyllä minulla jonkin verran on kokemusta poliittisesta viestinnästä ja vastamedioista.

Lisään vielä, että tein siihen aikaan nähden suhteellisen mittavan nettikampanjan vuoden 2000 presidentinvaalien alla. Siihen aikaan ei puhuttu meemeistä, mutta propagandasta kyllä. En kerro kenen puolella olin tai ketä vastaan. Mutta moni palstalaisista ei varmaan ollut vielä päässyt edes vaipoista eli kyllä minulla jonkin verran on kokemusta poliittisesta viestinnästä ja vastamedioista.
Villi veikkaus, että silloin kampanjoit Esko Ahon tallissa. Nyt hän on liannut itsensä Venäjän pankkikytköksillä. Minulle Esko on aina ollut ristiriitainen tyyppi.
Ei iällä ole merkitystä. Säälin ihmisiä, jotka eivät osaa jäädä eläkkeelle vaan roikkuvat politiikassa viimeiseen henkäykseensö asti.
Kävin kaupassa ja ohitin ip-lehtien lööpit inhoten. Ei kukaan taistele tautivuoteella. Moni syöpää sairastava vierastaa mokomaa termiä.
Säälin ip-toimittajia, kun eivät enää pysty kirjoittamaan törkyjuttuja edesmenneestä poliitikosta.

Yhteistyössä