V
vierailija
Vieras
Uskotko äärivasemmistolaisen lehden vaIheisiin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Uskotko äärivasemmistolaisen lehden vaIheisiin?
Kyllä. Olen asiasta kirjoittanut n. 30 vuotta. Mites itse?Tunnistatko sinä miten Suomen vastuullinen media manipuloi suomalaisia?
Lisään vielä, että tein siihen aikaan nähden suhteellisen mittavan nettikampanjan vuoden 2000 presidentinvaalien alla. Siihen aikaan ei puhuttu meemeistä, mutta propagandasta kyllä. En kerro kenen puolella olin tai ketä vastaan. Mutta moni palstalaisista ei varmaan ollut vielä päässyt edes vaipoista eli kyllä minulla jonkin verran on kokemusta poliittisesta viestinnästä ja vastamedioista.Kyllä. Olen asiasta kirjoittanut n. 30 vuotta. Mites itse?
Vihervasemmisto ei siis halua Suomen liittyvän Naton
Villi veikkaus, että silloin kampanjoit Esko Ahon tallissa. Nyt hän on liannut itsensä Venäjän pankkikytköksillä. Minulle Esko on aina ollut ristiriitainen tyyppi.Lisään vielä, että tein siihen aikaan nähden suhteellisen mittavan nettikampanjan vuoden 2000 presidentinvaalien alla. Siihen aikaan ei puhuttu meemeistä, mutta propagandasta kyllä. En kerro kenen puolella olin tai ketä vastaan. Mutta moni palstalaisista ei varmaan ollut vielä päässyt edes vaipoista eli kyllä minulla jonkin verran on kokemusta poliittisesta viestinnästä ja vastamedioista.
Linkki?Kyllä. Olen asiasta kirjoittanut n. 30 vuotta. Mites itse?
Sitä kutsutaan nykyisin omilla aivoilla ajatteluksi. Helppoa, kun Putkosen pärinät riittää.Putinistit ovat taas näköjään innostuneet vaatimaan linkkejä. Kaikki antiputinistiset väitteet olisi pystyttävä todistamaan linkeillä putinistisiin medioihin.