V
vierailija
Vieras
Asiallisesti, voisitko vain poistua palstalta taas uudestaan?Otan mielelläni vastaan asiallista kritiikkiä ja selventäviä kysymyksiä, jos jotakuta kiinnostaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Asiallisesti, voisitko vain poistua palstalta taas uudestaan?Otan mielelläni vastaan asiallista kritiikkiä ja selventäviä kysymyksiä, jos jotakuta kiinnostaa.
Varmasti poistun. Kuten olette huomanneet, tulen aina kun alkaa tapahtua, ja poistun sitten kun taas saan tarpeekseni kaikista - no jääköön sanomatta. Tiedän haaskaavani sekä aikaa että vaivaa kertoakseni ihmisille asioita, joita he eivät kykene ottamaan vastaan eivätkä edes yritä tarkastaa omia juurtuneita katsantokantojaan. Tiedän jopa saattavani vaarantaa itseni puhuessani virallisen totuuden vastaisesti. Se päivä voi jo olla lähellä, kun joku koputtaa ovelle ovenmurtajan kanssa.Asiallisesti, voisitko vain poistua palstalta taas uudestaan?
Johan oli pitkä teksti missä ei oikeastaan sanottu mitäänVarmasti poistun. Kuten olette huomanneet, tulen aina kun alkaa tapahtua, ja poistun sitten kun taas saan tarpeekseni kaikista - no jääköön sanomatta. Tiedän haaskaavani sekä aikaa että vaivaa kertoakseni ihmisille asioita, joita he eivät kykene ottamaan vastaan eivätkä edes yritä tarkastaa omia juurtuneita katsantokantojaan. Tiedän jopa saattavani vaarantaa itseni puhuessani virallisen totuuden vastaisesti. Se päivä voi jo olla lähellä, kun joku koputtaa ovelle ovenmurtajan kanssa.
Minua vain risoo se, että ihmisiä tahallisesti pidetään valheessa ja pimennossa todellisuudesta, jopa siinä määrin, että he herhiläisparvena saapuvat paikalle ja kynsin hampain pitävät siitä kiinni ja puolustavat maailmankuvaansa - silti sanomatta mitään konkreettista sen tueksi, muuta kuin "olet trolli" ja "puhut tuubaa" tai sitten hokevat niitä virallisia hokemia "putler on hullu" ja "hän haluaa valloittaa koko Euroopan" tms.
Siksi olisi vaihteeksi kiva, että keskustelupalstalla voisi keskustella asioista. Mutta tiedän että keskusteleminen on vaikeata, jos ei vastaukseksi voi tarjota muuta kuin noita hokemia ja henkilökohtaisuuksiin menemistä. Tai kehottaa vaikenemaan.
Me kaikki tiedämme virallisen tarinan siitä, mitä maailmassa kulloinkin tapahtuu. Mutta kun joku haluaa teidän vilkaisevan kulissien taakse, sillon te hätäännytte (eli ärsyynnytte) ja siirrytte puolustusmoodiin, sen sijaan että avoimin silmin katsoisitte mitä sieltä saattaa löytyä.
Jos jonkun mielestä se, mitä täällä olen kirjoitellut on epäloogista ja potaskaa, se VOI johtua siitä että se suuri kuva kulissien takaisesta maailmasta ei ole vielä päässyt muodostumaan. Sen hahmottaminen on työlästä ja se vaatii paitsi aikaa ja vaivaa myös sisäistä rohkeutta uskaltaa kyseenalaistaa omat piintyneet käsityksensä maailmankuvasta - varsinkin kun tätä käsitystä tuutataan päivästä ja vuodesta toiseen virallisen tiedotuksen toimesta.
Ette ehkä vielä ole tietoisia siitä, millainen aivopesukone tämän päivän virallinen media on? Se suorastaan opettaa meitä siihen, ettei asioita pidä kyseenalaistaa, ja kaikki poikkeava tieto joko tehdään naurunalaiseksi tai se kielletään ja poistetaan näkyvistä.
Siksi minä aina välillä haluan tehdä itseni kuulluksi.
Kiitos vinkistä! Noin äkkiseltään kuitenkin sivusto vaikuttaa ehkä vähän liian kunnianhimoiselta ja poliittisesti orientoituneelta sopiakseen minulle. Harkitsen asiaa.^tule kommentoimaan parempaan paikkaan. Minä osallistun myös, jos saadaan juttua aikaiseksi. Laitan linkin alle monella eri tavalla jos joku tulisi läpi