Venäjä aloitti maailmansodan

  • Viestiketjun aloittaja kammo
  • Ensimmäinen viesti
Historia toistaa itseään
Saksa on paras valttimme nyt Venäjän pyrkiessä laajentumaan Euroopassa. Saksan puolustusvoimilla on noin 250.000 sotilasta, joista suurin osa ammattisotilaita. Vuotuinen puolustusbudjetti on 30 miljardia euroa. Sodassa Venäjää vastaan emme kuitenkaan liittoutuisi vain Saksan kanssa, vaan muidenkin Euroopan maiden ja ehkä Natonkin kanssa.
Taasko Suomi on lähdössä Saksan aseveljenä höökimään kohden Uralia?
 
Ihanko totta?
en ole nyt mitään mieltä luen vaan näitä muiden mielipiteitä....
Mutta olit sitä mieltä, että Milanna saattaa venäläisenä tietää tilanteesta enemmän kuin me muut.

Venäjän presidentti väittää, että Itä-Ukrainassa ei ole venäläisiä sotilaita. Kyseessä on maan sisäinen kriisi, jonka fasistijohtajat ovat lännen tuella aikaansaaneet.

Jos näin on, ei Milanna voi mitenkään tietää kriisistä enempää kuin me. Itse asiassa vähemmän, koska meillä länsimaalaisina voi hyvinkin olla tietoa fasistien seuraavista suunnitelmista ;)
 
Ihanko totta?
Alkuperäinen kirjoittaja Historia toistaa itseään;30234710:
Taasko Suomi on lähdössä Saksan aseveljenä höökimään kohden Uralia?
Kyllä mun mielestäni fiksumpaa olisi luovuttaa Helsinki Venäjälle, ettei näiden tarvitse taas alkaa sotimaan Pietarin turvallisuuden vuoksi. Pääkaupungin voi siirtää vaikka Turkuun.
 
viras
Mutta olit sitä mieltä, että Milanna saattaa venäläisenä tietää tilanteesta enemmän kuin me muut.

Venäjän presidentti väittää, että Itä-Ukrainassa ei ole venäläisiä sotilaita. Kyseessä on maan sisäinen kriisi, jonka fasistijohtajat ovat lännen tuella aikaansaaneet.

Jos näin on, ei Milanna voi mitenkään tietää kriisistä enempää kuin me. Itse asiassa vähemmän, koska meillä länsimaalaisina voi hyvinkin olla tietoa fasistien seuraavista suunnitelmista ;)
niin voi aina ajatella...
 
Mutta olit sitä mieltä, että Milanna saattaa venäläisenä tietää tilanteesta enemmän kuin me muut.

Venäjän presidentti väittää, että Itä-Ukrainassa ei ole venäläisiä sotilaita. Kyseessä on maan sisäinen kriisi, jonka fasistijohtajat ovat lännen tuella aikaansaaneet.

Jos näin on, ei Milanna voi mitenkään tietää kriisistä enempää kuin me. Itse asiassa vähemmän, koska meillä länsimaalaisina voi hyvinkin olla tietoa fasistien seuraavista suunnitelmista ;)
Tuntu nyt että mä asun Venäjällä :LOL: vaikka siellä en ole ikinä edes asunut. No huhhuh.
 
Ainakin vieras on ehkä oikeassa että katson venäläisia kanavia ja luen kolmella kielellä uutisia päivittäin, Ainakin enemmän olen ajan tasalla mitä oikeasti Venäjällä tapahdu? Vaikka kaikista asioista en voi ola varma, paitsi ole aivan varma ettei täällä kukaan halua sotia.
 
Ihanko totta?
Ainakin vieras on ehkä oikeassa että katson venäläisia kanavia ja luen kolmella kielellä uutisia päivittäin, Ainakin enemmän olen ajan tasalla mitä oikeasti Venäjällä tapahdu? Vaikka kaikista asioista en voi ola varma, paitsi ole aivan varma ettei täällä kukaan halua sotia.
Miksi ihmeessä venäläisiä sitten sotii Ukrainassa, venäläisjärjestön arvion mukaan tuhansia? Kuka heidät on pakottanut? Vai onko kaikki lavastettu - panssarivaunut, sotavangit, koko sota?
 
kammo
Ainakin vieras on ehkä oikeassa että katson venäläisia kanavia ja luen kolmella kielellä uutisia päivittäin, Ainakin enemmän olen ajan tasalla mitä oikeasti Venäjällä tapahdu? Vaikka kaikista asioista en voi ola varma, paitsi ole aivan varma ettei täällä kukaan halua sotia.
Putinin talutusnuorassa olevista tiedotusvälineistä tulee kuitenkin vain Venäjän propagandaa. Länsimaiset tiedotusvälineet ovat huomattavasti luottettavampia - Suomessa lähes neutraaleja, vaikka ollaan hieman suomettuneita, eli kallellaan nöyristelemään Venäjää, koska haluaisimme tulla rikkaiksi myymällä sinne tavaraa.
 
pokkura
Hyvin Ukraina provosoi :LOL:
Ja aika naurettavaa tuo Venäjän uho :D ne ei kestä sitä että kaikki nauraisi niille (jos uskaltaisi vain, sillä eihän hullua kannata yllyttää), joten pakko vain jatkaa valitulla tuhon tiellä. Venäläiset on niin epäsuosittuja kaikkialla, koska ne on egonsa vankeja, eivätkä kestä tappiota, vaikka koko valtio on suurta epäonnistumista alusta loppuun. Näkeehän sen jo oman kansan tilanteesta... Sitten pitää vielä lähteä muille maille surkeuden sanomaa jakamaan.
 
viras
Ja aika naurettavaa tuo Venäjän uho :D ne ei kestä sitä että kaikki nauraisi niille (jos uskaltaisi vain, sillä eihän hullua kannata yllyttää), joten pakko vain jatkaa valitulla tuhon tiellä. Venäläiset on niin epäsuosittuja kaikkialla, koska ne on egonsa vankeja, eivätkä kestä tappiota, vaikka koko valtio on suurta epäonnistumista alusta loppuun. Näkeehän sen jo oman kansan tilanteesta... Sitten pitää vielä lähteä muille maille surkeuden sanomaa jakamaan.
vaan että venäjä ja se että koenut kommunistin...
 
SuiHing
No ni naiset. Sitten vaan tekemään sitä villasukan kantapäätä ja aselapasia. Ne piti aiemmisakin sodissa miehet lämpösinä. HOPI HOPI, puikot käteen, vielä ehtii reenata ennen kuin paukahtaa!
 
uutinen
Niin ja näin

Yhteistyössä