eräs vaan
Olen voimaton. En jaksa. Tai siis taas... en jaksanut innostua seksistä aamulla kun olin jo muuten myöhässä töistä, ja nyt saan mieheltä tekstareita siitä kuinka en huomioi sen tarpeita ja että jos ei halua seksiä niin aina voi hyväillä ja ottaa suihin tai antaa käsihoidon. Mutta kun olin ihan väsy eikä ollut ollenkaan eroottinen mieli. Olisko mun silti pitänyt tehdä se, siksi että mies olis onnellinen ja tietäis että mä rakastan sitä? Tää aika kuusta on sellanen ettei mua haluta ollenkaan. Miehestä tulee kauheen kärttynen ja se alkaa kaivella kaikkia vanhoja asioita joiden mukaan en kuulemma rakasta sitä jne...
Mä oon niin väsynyt, en halua mennä kotiin viikonloppua viettämään kun tiedän että siellä on kiukkunen ja riidanhaluinen mies joka vetää todnäk jonkinlaiset kilarit siivouksesta tms jos ei muuta keksi.
Mä oon niin väsynyt, en halua mennä kotiin viikonloppua viettämään kun tiedän että siellä on kiukkunen ja riidanhaluinen mies joka vetää todnäk jonkinlaiset kilarit siivouksesta tms jos ei muuta keksi.