M
muksu
Vieras
Kenen lapset ei ole koskaan juonut velliä yrityksistä huolimatta? Mulla 2 sellasta jotka ei sitä yrityksistä huolimatta ole halunneet ottaa. Kavereiden mielestä tämä on outoa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 5:n mutsi:meillä kaikki juoneet velliä, puuroa syöneet myös mut velli siis esim. illalla puuron jälkeen ja aamulla ennen puuroa. tästä johtuen kai ovat nukkuneet niin hyvin 4kk lähtien 10 tuntia yössä, eikä heräillä yöllä syömään maitoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja 5:n mutsi:meillä kaikki juoneet velliä, puuroa syöneet myös mut velli siis esim. illalla puuron jälkeen ja aamulla ennen puuroa. tästä johtuen kai ovat nukkuneet niin hyvin 4kk lähtien 10 tuntia yössä, eikä heräillä yöllä syömään maitoa.
Mulla on kolme lasta ja kiinteät aloitettu kaikille 6kk eikä ykskään ole heräillyt yöllä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja 5:n mutsi:meillä kaikki juoneet velliä, puuroa syöneet myös mut velli siis esim. illalla puuron jälkeen ja aamulla ennen puuroa. tästä johtuen kai ovat nukkuneet niin hyvin 4kk lähtien 10 tuntia yössä, eikä heräillä yöllä syömään maitoa.
Mulla on kolme lasta ja kiinteät aloitettu kaikille 6kk eikä ykskään ole heräillyt yöllä![]()