Velli kysymys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muksu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muksu

Vieras
Kenen lapset ei ole koskaan juonut velliä yrityksistä huolimatta? Mulla 2 sellasta jotka ei sitä yrityksistä huolimatta ole halunneet ottaa. Kavereiden mielestä tämä on outoa...

Mulla siis muutama ystävä, jotka säännöllisesti iltaruuan jälkeen antavat lapsilleen pullon velliä kun menevät nukkumaan. Sama yöllä jos lapset herää. Meillä siis suht. samanikäisiä lapsia. Minun kuopus 1v6kk.

juodaan velliä vieläkin ja lapsi on parivuotias...Pitäis kohta lopettaa sen antaminen, mutta on aina juonut maitoa huonosti, niin siksi lapselle annettiin velliä.

Meillä esikoinen ei suostunut juomaan mitään vellitutista, joten eipä velliä mennyt. Nyt kakkonen juo kaiken vellitutista ja toistaiseksi on vielä annettu iltavelli, mutta pian vaihdetaan sekin puuroon, kun neiti on ensiksi tottunut puuroon eikä tuu mitään ongelmia siitä.

Meillä neiti 5kk, on minun sairauden takia joutunut kokonaan pullolle kuukausi sitten ja silloin aloitin aamu- ja iltavellin (maissi) muta nyt vaihdetaan puuroon kun on oppinut syömään muutakin kiinteää. En usko olevn mikään ongelma siirtyä vellistä puuroon.

meillä kaikki juoneet velliä, puuroa syöneet myös mut velli siis esim. illalla puuron jälkeen ja aamulla ennen puuroa. tästä johtuen kai ovat nukkuneet niin hyvin 4kk lähtien 10 tuntia yössä, eikä heräillä yöllä syömään maitoa.

Alkuperäinen kirjoittaja 5:n mutsi:
meillä kaikki juoneet velliä, puuroa syöneet myös mut velli siis esim. illalla puuron jälkeen ja aamulla ennen puuroa. tästä johtuen kai ovat nukkuneet niin hyvin 4kk lähtien 10 tuntia yössä, eikä heräillä yöllä syömään maitoa.

Mulla on kolme lasta ja kiinteät aloitettu kaikille 6kk eikä ykskään ole heräillyt yöllä :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mulla on kolme lasta ja kiinteät aloitettu kaikille 6kk eikä ykskään ole heräillyt yöllä :o

Meillä taas kakkonen alko 2 kk nukkuun öitään kokonaan, eikä sillon vielä tietenkään velliä saanut. Se riippuu usein siitä kuinka tankkaa koko päivän aikana, eikä esim siitä kuinka paljon syö ennen nukkumaan menoo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Aika kultaa muistot.

Yhteistyössä