"Velkaantuneiden kova ydin paisuu - "jotain on tapahtumassa""

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotenkin säälittävää, että joku ihminen on niin kateellinen siitä että muilla on omistusasunto että toivoo näille muille pahaa. Alat vaan säästää niin kyllä säkin jossain vaiheessa saat lainaa ja oman asunnon. Tsemppiä!!!

Meillä on oma talo. Lainaa ei vaan ole tappiin asti. Siinä on se ero.

Moni ottaa lainaa niin paljon, kuin vain saa, eikä laske itse yhtään, mihin oikeesti on varaa.

[QUOTE="vieras";26299909]Meillä on oma talo. Lainaa ei vaan ole tappiin asti. Siinä on se ero.

Moni ottaa lainaa niin paljon, kuin vain saa, eikä laske itse yhtään, mihin oikeesti on varaa.[/QUOTE]

Ja mä en toivo kenellekään pahaa. Mulla lähinnä huolestuttaa joidenkin ystävieni tilanne. Osalla on selkeesti liian tiukkaa jo nyt. Ei ole kiva katsoa kun joku läheinen ihminen on taloudellisissa vaikeuksissa. :(

Jotenkin säälittävää, että joku ihminen on niin kateellinen siitä että muilla on omistusasunto että toivoo näille muille pahaa.

Joo juuri PAHAN TOIVOMISESTA onkin kyse silloin, kun ottaa näitä asioita puheeksi ja pyrkii levittämään tietoa jyrkästi synkistyvästä velkaantumistilanteesta:)

Siinä missä itse yrität esittää ihmisille, että on ihan täysin järkevää ylivelkaantua 500% ja hommata itsensä totaaliseen kuseen. Narsistit on kyllä hauskoja.

Mitä merkitystä tällä on jos ei aio myydä ja laina mitoitettu oikein? Jossainhan sitä on pakko asua.
Samaa mieltä. Täytyy kuitenkin sanoa, että hämmästelin aikoinaan pankista lainaa ottaessani, miten holtittomasti eräs pankki olisi lainaa myöntänyt. Voin siis kyllä kuvitella, että joillakin on niin suuret lainat, ettei niistä ainakaan korkojen nousun jälkeen ansiosidonnaisella selvitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26300016:
Samaa mieltä. Täytyy kuitenkin sanoa, että hämmästelin aikoinaan pankista lainaa ottaessani, miten holtittomasti eräs pankki olisi lainaa myöntänyt. Voin siis kyllä kuvitella, että joillakin on niin suuret lainat, ettei niistä ainakaan korkojen nousun jälkeen ansiosidonnaisella selvitä.

Meille olisi myönnetty euroissa noin 150.000 enemmän lainaa, kuin me tarvittiin ja otettiin. Näin vuonna 2008. Pankista kysyttiin vielä pariin otteeseenkin, että olemmeko varmoja, ettei enempää.

Juu. Ei kiitos. Me pärjätään oikein hyvin tällä.

[QUOTE="vieras";26300077]Meille olisi myönnetty euroissa noin 150.000 enemmän lainaa, kuin me tarvittiin ja otettiin. Näin vuonna 2008. Pankista kysyttiin vielä pariin otteeseenkin, että olemmeko varmoja, ettei enempää.

Juu. Ei kiitos. Me pärjätään oikein hyvin tällä.[/QUOTE]

Heh niinpä. No nyt sitten on tämä: Asuntokuplassa: Suuri Finaali

Yhteistyössä