Veljestä taitaa sitten tulla peräkammarin poika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marusha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marusha

Vieras
Aika huonolta näyttää. Veli täyttää 30v kesällä ja vaikkei asu enää kotona, niin aika heikolta näyttää. Hänellä on ihan ok työkin, että sillä lailla pullat ok uunissa, mutta...

Naisystävää ei ole koskaan ollut ja naisten seurassa on kyllä todella hiljasta poikaa. Sen verran tiedän, että "fanittaa" todella montaa julkkisnaista, joidenkin facebook-kaverikin on. Ainakin on monia BB-"tähtiä" facebook-kavereina, kaikki nuoria naisia. Tietenkään ei mitään oikeeta yhteyttä oo näihin.

Toisaalta hän vaikuttaa ainakin ihan ok-onnelliselta, mutta vaikeehan sitä on sanoa. Voiko mies olla onnellinen hänen asemassaan. Toivon, että voi. Mitäs mieltä?

jep..tiedän montakin tommosta..oma talokin löytyy,en tie ei ne vaan käy ko töissä ja kotona notkuu koneella,kuitenki tosi puhelias eikä mikään ujokaan mut ei naiset kotiovelta tule hakemaan

jep..tiedän montakin tommosta..oma talokin löytyy,en tie ei ne vaan käy ko töissä ja kotona notkuu koneella,kuitenki tosi puhelias eikä mikään ujokaan mut ei naiset kotiovelta tule hakemaan

Onkohan osa näistä ihan alunperinkin erilaisia? Kenties osa on homoja? Kenties osa on frigidejä (kai mieskin voi olla) tai aseksuaalisia? Ja sitten osalle on tämmönen epäkehittynyt suhtautuminen naisiin...

Vai meneekö se sitten vaan niin että kun ei oo kokemuksia naisten kanssa niin tulee tuommoiseksi. Ei mun velikään mikään ihan tuppisuu ole. Ja sen tiedän että ei se oo homo eikä aseksuaalinen, kyllä se teininä runkkas (sattu tää vaan olemaan tiedossa!). Ja ei se mun mielestä oo ees mikään vastenmielinen, mutta kenties se sitten on kun päässä pyörii vain missit, BB-turhikset yms. niin tavallisia tyttöjä ei ees huomaa.

Jos on elämäänsä tyytyväinen, niin mikäs siinä. Ei kaikki halua puolisoa ja lapsia. Tunnen yhden miehen, joka vasta 50-vuotiaana tapasi elämänsä naisen ja perusti hänen kanssaan perheen. Miehet ovat siinä suhteessa onnekkaassa asemassa, että heillä ei biologinen kello tikitä kuten naisilla.

[QUOTE="Helekutti";26338037]Tiedän muutaman tollasen. Sillä julkkispimujen fanittamisella kuvittelevat peittävänsä sen tosiseikan, että ovat homoja.[/QUOTE]

Ehkä niitäkin on, mutta uskon että on myös ihan heteroja rassukoita.

Tyypillinen ämmä, vetää johtopäätökset jostain saatanan facebook-fanituksista ja kokee asiakseen huolehtia aikuisen ihmisen suhde-elämästä. Ikäänkuin tänä päivänä olisi muka jotenkin epänormaalia olla aikuinen itsenäinen ihminen, työssäkäyvä ja omaa elämäänsä elävä. Mutta ei, nämä ämmät kuvittelevat että elämää ei ole ellet ole kahlittu parisuhteeseen, perheeseen ja asuntolainaan viimeistään kolmekymppisenä. Kai se on joku keino näille tuntea itsensä edes jotenkin paremmaksi kuin muut. Itse notkutaan koneella ja lärpätetään tuntemattomille johonkin nettipalstalle kuinka oma veli on "peräkammaripoika" kun ei ole kahlinnut itseään johonkin ämmään. Hohhoijaa.

Monelta harmilta säästyy, kun viettää itsenäistä elämää. Parisuhteessa on omat hyvät puolensa, mutta se tuo mukanaan myös huonoja puolia. Pääasia, että ihminen on tyytyväinen siihen tilaan mikä hänellä on eikä haikaile jotain toista olotilaa. Täälläkin saa lukea vaikka minkälaisista parisuhteista, joissa kumpikaan osapuoli ei ole tyytyväinen, vaan toivoisi pääsevänsä toisesta eroon. Ehkäpä itsenäisenä sinkkuna eläminen onkin se paras elämäntapa.

Ei ole kahlinnut itseään kehenkään... niinpä niin... veljelläni ei ole koskaan ollut edes lyhytaikaista tyttöystävää. Tietenkään en voi tietää, mutta lähes satavarmasti hän ei ole menettänyt poikuuttaan. Ellei sitten ole maksullisissa joskus käynyt.

Kyllä mä tunnen semmoisia sinkkumiehiä, jotka lentelee kukasta kukkaan, mutta on tää nyt vähän ei. Mutta kerro nyt "huoh" itse, että ketä sinä fanitat BB:ssä? Kenestä sinä haaveilet? Ja jos saisit, haluaisitko vain seksiä vai parisuhdetta=

Monelta harmilta säästyy, kun viettää itsenäistä elämää. Parisuhteessa on omat hyvät puolensa, mutta se tuo mukanaan myös huonoja puolia. Pääasia, että ihminen on tyytyväinen siihen tilaan mikä hänellä on eikä haikaile jotain toista olotilaa. Täälläkin saa lukea vaikka minkälaisista parisuhteista, joissa kumpikaan osapuoli ei ole tyytyväinen, vaan toivoisi pääsevänsä toisesta eroon. Ehkäpä itsenäisenä sinkkuna eläminen onkin se paras elämäntapa.

Minä uskon vakaasti, että se on paras elämäntapa. Ja kun hoitaa muun elämän kunnolla on rahaakin sopivasti, joten voi hoitaa noi seksuaaliset tarpeet maksullisilla naisilla. Se on käytännöllistä ja ei se tuu ees kalliiksi kun käy harvoin. Jossain ulkomaanreissulla voi sitten rietastella enempi kun se on niin halpaa vaikka jossain Thaimaassa.

Tietty sitä muna haluaa actionia useemmin, mutta sitten turvaudutaan omaan käteen. Maksullinen seksi on kuitenkin yleensä hintansa väärttiä, joten niitä jaksaa muistella kyllä

Ei tuossa vaiheessa nyt kannata tuomita peräkammarin pojaksi. Hupsua.

Serkkuni oli juuri tuollainen.. fanitti kauniita julkkiksia ja haaveili niistä. Myönsi kyllä suoraan, että rima on korkeella. :D Ja mitäs sitten tapahtuikaan.. oli reilut 40-vuotias lopulta nykyisen vaimonsa tavatessaan. Oli nainen toki kymmenisen vuotta nuorempi, mutta muistuttaa jopa ulkoisesti erästä näyttelijää. Nyt on pari lasta, velaton ok-talo, autot, mökkejä.. siis kaikki minkä eteen moni raataa vuosia. Serkkuni vaan ostaa pamautti ne sitten, kun löytyi se jonka kanssa perhe perustaa. Hyvin heillä menee edelleenkin.
Terveellä tavalla olen joskus kadehtinutkin miten "helpolla" tuo nainen sai kaiken, mutta on kyllä sen ansainnutkin! :)

Molemmat olivat reissanneet yms ja eläneet yleensäkin heitä tyydyttävää elämää siihen asti, kunnes toisensa tapasivat. Luulisin, ettei kummallakaan vipata menojalkaa tai perhe-elämä käy liian raskaaksi kovin helposti.

Nyt täytyy sanoa, etten ymmärrä sun näkökantaa tähän asiaan. Eikö tärkeintä oo kuitenkin sun veljesi onnellisuus ja se, että hän itse tekee elämästään sitä mitä tahtoo? Mä en itse näe homoseksuaalisuudessa mitään "pahaa", enkä luokittele ihmisiä muutenkaan millään lailla seksuaalisen suuntautumisen perusteella. Miksi sun pitäisi nähdä veljesi mahdollinen homoseksuaalisuus huonona asiana?

Ja kyllä, tiedän mistä puhun; mulla on täysi-ikäinen veli, joka on aseksuaali ja viehättyy romanttisessa mielessä miehistä enemmän.

Nyt täytyy sanoa, etten ymmärrä sun näkökantaa tähän asiaan. Eikö tärkeintä oo kuitenkin sun veljesi onnellisuus ja se, että hän itse tekee elämästään sitä mitä tahtoo? Mä en itse näe homoseksuaalisuudessa mitään "pahaa", enkä luokittele ihmisiä muutenkaan millään lailla seksuaalisen suuntautumisen perusteella. Miksi sun pitäisi nähdä veljesi mahdollinen homoseksuaalisuus huonona asiana?

Ja kyllä, tiedän mistä puhun; mulla on täysi-ikäinen veli, joka on aseksuaali ja viehättyy romanttisessa mielessä miehistä enemmän.

En suhtaudu yhtään negasti homoseksuaalisuuteen. Se vain olisi ollut hieman selittävä tekijä tähän, kuitenkin homous on (paitsi isoissa kaupungeissa ja ehkä sielläkin vähän) aika vaikee paikka miehille. Homous olisi siis voinut selittää tätä, mutta kun ei ole mitään mikä viittais siihen.

Juu tiedän mimmonen oikee peräkammarin poika on, ei hän toki ole yhtään semmonen. En vaan keksinyt kuvaavampaakaan sanaa.

[QUOTE="ap";26338110]Ei ole kahlinnut itseään kehenkään... niinpä niin... veljelläni ei ole koskaan ollut edes lyhytaikaista tyttöystävää. Tietenkään en voi tietää, mutta lähes satavarmasti hän ei ole menettänyt poikuuttaan. Ellei sitten ole maksullisissa joskus käynyt.

Kyllä mä tunnen semmoisia sinkkumiehiä, jotka lentelee kukasta kukkaan, mutta on tää nyt vähän ei. Mutta kerro nyt "huoh" itse, että ketä sinä fanitat BB:ssä? Kenestä sinä haaveilet? Ja jos saisit, haluaisitko vain seksiä vai parisuhdetta=[/QUOTE]

Jos mä olisin mies, joka ei halua vielä sitoutua eikä perustaa perhettä, niin en ottaisi edes sitä riskiä, että ehkäisy pettää tai tyttöystävä "päättää toisin" :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26338164:
Jos mä olisin mies, joka ei halua vielä sitoutua eikä perustaa perhettä, niin en ottaisi edes sitä riskiä, että ehkäisy pettää tai tyttöystävä "päättää toisin" :D

Ai että eläisit selibaatissa. Aika monelle miehelle seksi on aika tärkee osa elämässä, joten siitä tuskin haluttais luopua.

[QUOTE="Riikka";26338190]Ai että eläisit selibaatissa. Aika monelle miehelle seksi on aika tärkee osa elämässä, joten siitä tuskin haluttais luopua.[/QUOTE]
On totta, että aika monelle seksi on niin tärkeä asia, että mieluummin otetaan riski 18-vuoden elatusmaksuvelvollisuudesta kuin ollaan ilman seksiä. Mutta on miehiä, joilla esim arvomaailma on sellainen, että niitä irtosuhteita ei harrasteta eikä aleta seurustelemaankaan minkä tahansa Liisan kanssa, jotta seksiä saisi. Miehiä, jotka alkavat seurustella vasta sitten, kun ovat seurustelun suhteen myös tosissaan.

[QUOTE="ap";26338154]En suhtaudu yhtään negasti homoseksuaalisuuteen. Se vain olisi ollut hieman selittävä tekijä tähän, kuitenkin homous on (paitsi isoissa kaupungeissa ja ehkä sielläkin vähän) aika vaikee paikka miehille. Homous olisi siis voinut selittää tätä, mutta kun ei ole mitään mikä viittais siihen.

Juu tiedän mimmonen oikee peräkammarin poika on, ei hän toki ole yhtään semmonen. En vaan keksinyt kuvaavampaakaan sanaa.[/QUOTE]

Okei. Sain vain negatiivisen kuvan lausahduksesta, "pahalta näyttää (että veli on "peräkammarin poika")". Ehkei sun veljeä vaan noin yleisesti kiinnosta varsinaisesti kumpikaan sukupuoli - ehkei hän koe tarvetta harrastaa suhteita vain sen takia, että olisi jotenkin "yhteiskunnallisesti normaalimpi".

Mulle tulee ekana mieleen, ettei suhteet vaan oo sun veljen mielessä ehkä samalla tavalla kuin monella muulla. On työtä ja kavereita ja muuta, eikä paineita siitä, että pitäisi olla tyttö/poikaystävä tai perhe tai elämä valmiiksi suunniteltuna.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26338198:
On totta, että aika monelle seksi on niin tärkeä asia, että mieluummin otetaan riski 18-vuoden elatusmaksuvelvollisuudesta kuin ollaan ilman seksiä. Mutta on miehiä, joilla esim arvomaailma on sellainen, että niitä irtosuhteita ei harrasteta eikä aleta seurustelemaankaan minkä tahansa Liisan kanssa, jotta seksiä saisi. Miehiä, jotka alkavat seurustella vasta sitten, kun ovat seurustelun suhteen myös tosissaan.

Harva mies elää ilman seksiä, jos vain suinkin voi saada sitä. Masturbointi riittää harvalle. Joko isketään irtoa baareista ja mahdollisesti pidempiäkin seksisuhteita. Jotkut tapaukset lähtee maksullisiin.

[QUOTE="Mark";26338211]Harva mies elää ilman seksiä, jos vain suinkin voi saada sitä. Masturbointi riittää harvalle. Joko isketään irtoa baareista ja mahdollisesti pidempiäkin seksisuhteita. Jotkut tapaukset lähtee maksullisiin.[/QUOTE]
Totta, mutta heitäkin on. Itse asiassa konservatiivisuus on lisääntymässä ja aletaan olla jälleen sitä mieltä, että seksi kuuluu vain avioliittoon. Jos kuitenkin rima vaimovalinnassa on korkealla, sitä oikeaa ei ole kenties vielä löytynyt.

[QUOTE="Riikka";26338190]Ai että eläisit selibaatissa. Aika monelle miehelle seksi on aika tärkee osa elämässä, joten siitä tuskin haluttais luopua.[/QUOTE]

Älä ole tietävinäsi asioita toisten puolesta.

[QUOTE="huoh";26338057]Tyypillinen ämmä, vetää johtopäätökset jostain saatanan facebook-fanituksista ja kokee asiakseen huolehtia aikuisen ihmisen suhde-elämästä. Ikäänkuin tänä päivänä olisi muka jotenkin epänormaalia olla aikuinen itsenäinen ihminen, työssäkäyvä ja omaa elämäänsä elävä. Mutta ei, nämä ämmät kuvittelevat että elämää ei ole ellet ole kahlittu parisuhteeseen, perheeseen ja asuntolainaan viimeistään kolmekymppisenä. Kai se on joku keino näille tuntea itsensä edes jotenkin paremmaksi kuin muut. Itse notkutaan koneella ja lärpätetään tuntemattomille johonkin nettipalstalle kuinka oma veli on "peräkammaripoika" kun ei ole kahlinnut itseään johonkin ämmään. Hohhoijaa.[/QUOTE]

Totta puhut. Jos tähän asiaan liittyen yleensä on olemassa joku "ongelma", se on näiden ihmetteljöiden kehittämä. Se kun ei sovi, että joku ei olekaan valinnut sitä elämäntapaa kuin useimmat muut!! Hohhoijaa tosiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllästyttää;26338273:
Totta puhut. Jos tähän asiaan liittyen yleensä on olemassa joku "ongelma", se on näiden ihmetteljöiden kehittämä. Se kun ei sovi, että joku ei olekaan valinnut sitä elämäntapaa kuin useimmat muut!! Hohhoijaa tosiaan.
Pätee kyllä molempiin sukupuoliin ja melkein asiassa kuin asiassa. Jos poikkeaa tavalla tai toisella keskivertokansalaisesta, täytyy olla jotain vialla. Ja on "velvollinen" perustelemaan muille, miksi on valinnut erilaisen elämäntavan kuin muut.

[QUOTE="huoh";26338057]Tyypillinen ämmä, vetää johtopäätökset jostain saatanan facebook-fanituksista ja kokee asiakseen huolehtia aikuisen ihmisen suhde-elämästä. Ikäänkuin tänä päivänä olisi muka jotenkin epänormaalia olla aikuinen itsenäinen ihminen, työssäkäyvä ja omaa elämäänsä elävä. Mutta ei, nämä ämmät kuvittelevat että elämää ei ole ellet ole kahlittu parisuhteeseen, perheeseen ja asuntolainaan viimeistään kolmekymppisenä. Kai se on joku keino näille tuntea itsensä edes jotenkin paremmaksi kuin muut. Itse notkutaan koneella ja lärpätetään tuntemattomille johonkin nettipalstalle kuinka oma veli on "peräkammaripoika" kun ei ole kahlinnut itseään johonkin ämmään. Hohhoijaa.[/QUOTE]

Muuten olisin samaa mieltä, mutta alkoi ärsyttää toi kielenkäyttö. Vihasta tekstiä, ja nyt kun ei oo itte vihasella päällä, se ottaa korviin.:D