M
Marusha
Vieras
Aika huonolta näyttää. Veli täyttää 30v kesällä ja vaikkei asu enää kotona, niin aika heikolta näyttää. Hänellä on ihan ok työkin, että sillä lailla pullat ok uunissa, mutta...
Naisystävää ei ole koskaan ollut ja naisten seurassa on kyllä todella hiljasta poikaa. Sen verran tiedän, että "fanittaa" todella montaa julkkisnaista, joidenkin facebook-kaverikin on. Ainakin on monia BB-"tähtiä" facebook-kavereina, kaikki nuoria naisia. Tietenkään ei mitään oikeeta yhteyttä oo näihin.
Toisaalta hän vaikuttaa ainakin ihan ok-onnelliselta, mutta vaikeehan sitä on sanoa. Voiko mies olla onnellinen hänen asemassaan. Toivon, että voi. Mitäs mieltä?
Naisystävää ei ole koskaan ollut ja naisten seurassa on kyllä todella hiljasta poikaa. Sen verran tiedän, että "fanittaa" todella montaa julkkisnaista, joidenkin facebook-kaverikin on. Ainakin on monia BB-"tähtiä" facebook-kavereina, kaikki nuoria naisia. Tietenkään ei mitään oikeeta yhteyttä oo näihin.
Toisaalta hän vaikuttaa ainakin ihan ok-onnelliselta, mutta vaikeehan sitä on sanoa. Voiko mies olla onnellinen hänen asemassaan. Toivon, että voi. Mitäs mieltä?