veljeni kulli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
makaan sängyssä puhelin kädessä ja yhtäkkiä näen kuvan veljestäni igeessä. hänellä on pelkät housut päällä ja on todella kuuman näköinen. veljeni on ihanan seksikäs jätkä ja olen aina haaveillut panevani häntä. käsi lipsahtaa nopeasti housuihin ja huomaan olevani aivan litimärkä, hieron klitaa ensin hitaasti ja sitten nopeammin. työnnän sormet syvälle hakeakseni lisää märkyyttä ja liukkautta. laitan silmät kiinni ja nautin ajatuksesta veljestäni. hänen kullinsa on ainoa joka pyörii mielessä, se on iso paksu ja pitkä. voihkaisen seksikkäästi. yhtäkkiä veljeni astuu huoneeseeni ja en ehdi reagoida mitenkään. hän katsoo isoja tissejäni ja märkää pilluani ja voihkaisee. vedän nopeasti hänen housut alas ja revin paidan pois. hän ei peräänny, päinvastoin. vedän hänet päälleni ja alan hieroa kullilla klitaani. hän voihkaisee ja kulli kovettuu entisestään. hän kuiskaa korvaani ”oot vitun kuuma” ja hänen ääni saa mut tärähtämään koko kehossa. veljeni sivelee tissejä ja paijaa ihonani. sitten hän ei voi enää vastustaa ja alkaa nuolla pilluani. vohkin ihan kuumana ja veljeni näyttää nauttivan äänistäni. voihkin että laita jo sisään. hän tulee taakseni tarttuu tisseistä ja ohjaa ison kuuman kullinsa syvälle syvälle sisääni. voihkin ja inisen ihan märkänä. veljeni kiihdyttää tahtia ja huudan ja voihkin. hän lopettaa ja alkaa hieroa tissejäni kulli edellern sisälläni. se täyttää koko aukon ja tuntuu ihanalta. sitten hän nuolee perseaukkoa ja menen aivan sekaisin, tuntuu niin vitun hyvältä. sitten hän alkaa taas nopeammin ha nopeammin. panemme nopeasti ja sitten huomaan että olen jo lähellä ja veljenikin on. huudamme ja voihkimme ja tulemme samaan aikaan. sperma lentää ja sitten levähdämme vierekkäin sängyllenk. veljeni vielä lopuksi nuolee pilluni puhtaaksi ja minä imen puolestaan hänen kullinsa. sovimme että tehdään pian uudestaan.

Yhteistyössä