Veljeni ei ole tasapuolisesti muukalaisvihamielinen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..........
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..........

Vieras
Veljeni vihaa tummaihoisia. Ei hänellä tietääkseni ole itsellään negatiivista kokemusta tummaihoisista ihmisistä, mutta luulen että hän vain pelkää ja näyttää pelkonsa vihana. Hän on hyvin ujo ja arka, joten ehkä esim. Afrikan maasta tulleen erilainen ulospäinsuuntaunut luonne hirvittää häntä. Viha näkyy lähinnä rasistisina puheina ja yleistyksinä. Luulen, että tummaihoisen ihmisen nähdessään hän ei uskaltaisi sanoa mitään, vaan jurottaisi. Romanejakin hän tietääkseni vihaa, ehkä myös venäläisiä.

Mutta sitten taas tämä: Aasialaiset naiset! Niitä hän palvoo ja ihastuu helposti sellaisen nähdessään. Mun mielestä tosi epäloogista käytöstä. Jos kerran ollaan muukalaisvihamielisiä, niin mielestäni pitäisi olla sitä tasapuolisesti, eikä palvoa joitain toisesta kansalaisuudesta tulleita!

ei ole mitään rasismisääntöä että täytyy vihata kaikkia tai sitten ei ketään. moni voi saada rasistisia ajatuksia laiskemmanpuoleisesta etelänmiehestä (siellä ei vaan olla totuttu tekemään niin paljon töitä kuin täällä) mutta ei ahkerasta japanilaisesta opiskelijasta.

[QUOTE="hmm";25447556]ei ole mitään rasismisääntöä että täytyy vihata kaikkia tai sitten ei ketään. moni voi saada rasistisia ajatuksia laiskemmanpuoleisesta etelänmiehestä (siellä ei vaan olla totuttu tekemään niin paljon töitä kuin täällä) mutta ei ahkerasta japanilaisesta opiskelijasta.[/QUOTE]

Pitäisi olla. Ihan naurettavaa tuollainen, että muka vihataan, mutta sitten ei loppujen lopuksi vihatakaan.

Täytyy muistaa, että esim. Suomen lakia rikkovaan käytökseen ovat useammin maahanmuuttajista syyllisiä juuri miehet. Liksäksi Islamilaisissa maissa naisten alistaminen, pahoinpitely ja sorto on arkipäivää. Pidän itsekin enemmän ulkomaalaisista naisista kuin miehistä.

Veljeni vihaa tummaihoisia. Ei hänellä tietääkseni ole itsellään negatiivista kokemusta tummaihoisista ihmisistä, mutta luulen että hän vain pelkää ja näyttää pelkonsa vihana. Hän on hyvin ujo ja arka, joten ehkä esim. Afrikan maasta tulleen erilainen ulospäinsuuntaunut luonne hirvittää häntä. Viha näkyy lähinnä rasistisina puheina ja yleistyksinä. Luulen, että tummaihoisen ihmisen nähdessään hän ei uskaltaisi sanoa mitään, vaan jurottaisi. Romanejakin hän tietääkseni vihaa, ehkä myös venäläisiä.

Mutta sitten taas tämä: Aasialaiset naiset! Niitä hän palvoo ja ihastuu helposti sellaisen nähdessään. Mun mielestä tosi epäloogista käytöstä. Jos kerran ollaan muukalaisvihamielisiä, niin mielestäni pitäisi olla sitä tasapuolisesti, eikä palvoa joitain toisesta kansalaisuudesta tulleita!

Samahan se on naisilla. Jotkut naiset tykkäävät kovasti mustista miehistä, mutta kauniit ja mukavat aasialaiset naiset koetaan uhaksi koska nehän vievät meidän miehet!

Yhteistyössä