Veisitkö päiväkotiin??????

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
poika 4v kohta. ja lämpöä pepusta 37.3 äsken mittasin. räkäinen ja hieman nuutunut, normaalisti on tänään leikkinyt...
mielipiteitä kiitos, kun tässä pähkäilen...

lto
Tuo nuutunut kuulostaa vähän pahalta. Päivä päiväkodissa on kuitenkin ihan eri asia kuin sunnuntaipäivä kotona. Jaksaako lapsesi koko päivän päiväkodissa muun ryhmän kanssa?

"mie"
En veisi. Toivottavasti kukaan muukaan ei veisi, näin saataisiin se sairastelukierre katkeamaan.
On toki ajatuksena kaunis että kaikki nuhanenät pidetään kotona mutta harvan työt sen mahdollistavat. Lapsen sairauden takia kun saa olla vain 3 päivää kotona ja sekin lääkärintodistuksella. Itse en ainakaan sen jälkeen enää jää palkattomalle jos ei ole ihan pakko.

"ööö"
Meillä on kanssa yksi nuhainen, joka oli aamulla nuutunut mutta tosi pitkien päikkäreiden jälkeen leikkii nyt normaalisti. Huomenaamu vasta ratkaisee ja se kuinka yö menee. Ei ole kuumetta ja on nyt syönytkin kunnolla, mutta kahden vaiheilla vielä olen. Mummon infosin jo valmiiksi, että tietää odotella seitsemän paikkeilla soittoa, mikä on täällä tilanne.

"vieras"
minä olen joutunut viemään puolikuntoisena hoitoon,mutta aika pian perään jo soittavat että kuume noussut pitää hakea pois.töissä helpompi sanoa että soittivat hoidosta että on kipeä kun suoraa aamulla soittaa töihin etten tule.

"eve"
[QUOTE="vieras";21919486]ei se kainalosta ikinä onnistu meillä, tulee ihan vääriä tuloksia.ihan siksi.
ja miksei?????[/QUOTE]

No ei kai ton ikäiseltä enää persauksista mitata.

"vieras"
[QUOTE="eve";21919491]No ei kai ton ikäiseltä enää persauksista mitata.[/QUOTE]

Niin miksei? kerroppa syy. vai onko joku sellainen samanlainen ettei 4 vuotiaalla voi enää pitää haalaria, vaan
pitää olla 2-osainen

"hui"
No ei tosiaan mitata 4-vuotiaalta pepusta, eihän vauvoiltakaan tarvi. Eikö 4-vuotias osaa jo itsekin sanoa, että mitataan kainalosta? Kainalolukema kertoo riittävän hyvin, onko lämpöä vai ei.

"vieras"
[QUOTE="hui";21919527]No ei tosiaan mitata 4-vuotiaalta pepusta, eihän vauvoiltakaan tarvi. Eikö 4-vuotias osaa jo itsekin sanoa, että mitataan kainalosta? Kainalolukema kertoo riittävän hyvin, onko lämpöä vai ei.[/QUOTE]

ni
in perustele siis miksei voi mitata, johan sanoin ettei onnistu mittaaminen muuten

"vieras"
[QUOTE="vieras";21919612]ni
in perustele siis miksei voi mitata, johan sanoin ettei onnistu mittaaminen muuten[/QUOTE]

Eikö tuo ole jotenkin "alentavaa"? Meillä mitataan joko kainalosta tai korvasta. Kainalomittaus kestää alta minuutin.

Yhteistyössä