Veisitkö lääkäriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dilleeeeees
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dilleeeeees

Vieras
kuumetta pari päivää ja lievää pääkipua 6-vuotiaalla lapsella. Nyt tänään ei enää ollut kuumetta, ihan normaali lämpö ainakin aamusta. Pään sanoo olevan kipeä silloin kun kääntelee silmiä sivulle, ei juurikaan muulloin. Syytä huoleen teidän mielestä? mitään flunssan oireita ei juurikaan ole, ihan pienen pientä nuhaa yön jälkeen, ei juur muuta.

En osaa lääkäriasiaan kommentoida kun itse emme käy kun vältän antibiootteja ja yleensä niitä vain määrätään. Mutta vaikuttaa olevan paranemaan päin niin vahvistaisin immuniteettia runsailla C-vitamiinipitoisilla marjoilla ja hedelmillä ja antaisin maitohappobakteereja niin että jaksaa parantua loppuun. Kurkku on virkistävä ja hivenainepitoinen välipalana meillä, jos ei oikein ruoka maistu kipeänä. Käytämme myös propolista ja oliivinlehtiuutetta, nopeuttaa paranemista, silloin kun harvoin flunssaa tulee, lapsellahan tuo kuume on hyvä merkki, että keho on parannustilassa.

Niin siis flunssan oirieita ei ole ollut koko aikana. kuumetta oli tuon 38-39 pari päivää. Nyt ei kuumetta enää ja pääkipu vain jäljellä. Se ei ole kovan kivun tuntuinen koska ei valittele sitä itse juurikaan, välillä saattaa sanoa että otsassa tuntuu kun kääntää silmiä sivulle ja kysyttäessä sanoo että pää on samalla tavalla kipeä kun pari päivää sittenkin. Kun annettiin tuota Pamolia kuumeeseen niin pääkipukin oli poissa.

[QUOTE="Hissu";29201690]En osaa lääkäriasiaan kommentoida kun itse emme käy kun vältän antibiootteja ja yleensä niitä vain määrätään. Mutta vaikuttaa olevan paranemaan päin niin vahvistaisin immuniteettia runsailla C-vitamiinipitoisilla marjoilla ja hedelmillä ja antaisin maitohappobakteereja niin että jaksaa parantua loppuun. Kurkku on virkistävä ja hivenainepitoinen välipalana meillä, jos ei oikein ruoka maistu kipeänä. Käytämme myös propolista ja oliivinlehtiuutetta, nopeuttaa paranemista, silloin kun harvoin flunssaa tulee, lapsellahan tuo kuume on hyvä merkki, että keho on parannustilassa.[/QUOTE]

Et oo tosissasi. Toki vitamiinit yms on hyviä, mutta kuinka ajattelit että ne pääkipuun auttaisi tai kuumeeseen... ?!? mitenkä sinä hoitaisit lapsesi pääkipua ja kuumetta johonka ei siis ilmeisesti liity flunssaa?!

Veisin lääkäriin, jos lapsen kunto sitä vastii. Itse kun tunnet oman lapsesi parhaiten, niin tiedät menisikö nyt Panadolilla ja levolla ohi vai ei. Jos taiti vaikka palaa uudestaan, niin olisi mielestäni hyvä käydä näyttämässä korvat, kurkku ja keuhkot lekurille. Ei meillä ainakaan syödä turhia antibiootteja, kun ei ne lääkärit niitä kovin helposti määrää. Propolista on muuten itselläkin kaapissa, mutta ei lasta varten.

Yhteistyössä