Veisin ton 3viikkosen pojan pihalle mutta se varmaan saa lämpöhalvauksen koska,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Martsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Martsuli

Vieras
en osaa pukea sitä tällaselle kelille :( Esikoinen meni niin sutjakasti mutta nyt tuntuu että en olis koskaan pientä lasta pukenu ulos :o mitä mä sille laitan ku meillä mittari suoraan auringossa ja näyttää 35 eli ei hajuakaan mitä varjossa on lämpö... Jos laitan sukkikset ja bodyn ja laitan hänet makuupussin sisään?

APUAAAAA :D

Älä nyt ainakaan siihen makuupussiin pientä laita hautumaan.. mietipä itse nukkuisitko tällä säällä siinä noilla vetimillä? vaikka sitten pikkuinen hiukan tukevammin puetaankin kuin aikuinen, niin noilla saa ainakin lämpöhalvauksen. Ohuet hengittävät vaateet ja suojaan auringolta. Lakana peitoksi, jos jotain ajattelet tarvitsevan / pieni tottunut peittoon...

Alkuperäinen kirjoittaja ss:
et oo tosissas??

No juu olen... En voi tälle mitään kun synty melkeen 3viikkoa etuajassa niin olen hieman tarkempi hänen kanssaan kun on niin pieni ja heiveröisen näköinen että ressaan koko ajan. On hieman eri kun tuo iso jöllikkä kun se oli pieni :ashamed:

Mä järkytyin eilen korkeesaaressa kun näin pienen vauvan äitiyspakkauksen makuupussissa ja vetoketju tiukasti kiinni...

Lyhythihainen body ja potkarit (meillä taidettiin kyl olla shortseilla kun hikoili niin paljon) sainoisin ma.

Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:
No hyvä että kysyin täältä koska olisin muuten laittanut liikaa vaatteita :ashamed:
Haukkuu ken tykkää mutta parempi kai kysyä ku katua?

Ja minulta pääsi näppikseltä töks töks-vastaus, anteeksi.

Mutta siis, kyllä parempi kysyä, todellakin =)

Mä nukutin kesävauvojani niin, että saattoi olla pelkkä vaippa ja hattu ja sitten joku ohut peite päällä. H&M:llä on kesämallistossa hihattomia bodejakin, sellainenkin riittänee. Sukat voi laittaa, jos pienen varpaat kylmät.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ai kauhee joo, mä olin myös aivan hukassa tytön pukemisen kanssa, kun tosiaankin oli välissä muutama vauva-vapaa vuosi. :D
Ihan vaan body ja vaippa käy näin kuumalla. =)

No juu mä laitan sille bodyn vaan ja varjoon.

Mulla on vaunuissa lämpömittari. Siitä on helppo seurata lämpötilaa, ettei nouse liian korkeaksi, jos lähtee vauvan kanssa vaikka kaupungille. Ja on helpompi arvailla vauvalle sopiva vaatetus, kun ei se keittiön ikkunassa oleva lämpömittari kerro paljonko lämpöä on vauvan vaunuissa.

Yhteistyössä