Vein kaverin lapselle synttärilahjaksi metsästä kerätyn tammenterhon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Terho"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Terho"

Vieras
Näin tein. Jätin lahjan oven taakse ja lähdin pois. Kortissa luki hyvää synttäriä. Miksi pitäisi parempaa lahjaa viedä. Ei kaksi vuotias ymmärrä mitä on saanut. Mulla on vieläkin hauskaa kun jätin lahjan muovipussiin pakattuna.

miksi se oven taakse piti jättää? olisit soittanut rohkeasti ovikelloa ja halannut päivänsankaria. Olisit samalla saanut lämpimän kiitoksen lahjastasi. Kai muistit allekirjoittaa kortin?

Toi oli siis susta hauskaa? Mä sun kaverina ottaisin ton vittuiluna... Siis tollaisen tammenterho-muovipussihölmöilyn rappusilla... Ei sillä, että lapselle tarvitsisi viedä mitään lahjaa, mutta se, että jätit rappusille... Ton ikäiselle tärkeintä on, että saa huomiota synttäripäivänä, miksi et mennyt kylään ja halannut&onnitellut lasta?

[QUOTE="Tiina";22423694]Toi oli siis susta hauskaa? Mä sun kaverina ottaisin ton vittuiluna... Siis tollaisen tammenterho-muovipussihölmöilyn rappusilla... Ei sillä, että lapselle tarvitsisi viedä mitään lahjaa, mutta se, että jätit rappusille... Ton ikäiselle tärkeintä on, että saa huomiota synttäripäivänä, miksi et mennyt kylään ja halannut&onnitellut lasta?[/QUOTE]

Näinpä.

Yhteistyössä