Näytin sitä veikkaus-korttia ku tein loton, joten voitto menee tilille. Kauanko menee ennenko näkyy voitot tilillä? Mulla pankkina nordea. :wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:eikös ne loton voitonjako ala tiistaisin,jos en ole ihan väärässä..paljon tuli voittoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:eikös ne loton voitonjako ala tiistaisin,jos en ole ihan väärässä..paljon tuli voittoa?
Vajaa 50 euroa, jos ylen tekstitv:een uskominen, viis oli oikein.
Alkuperäinen kirjoittaja jippu:lotto-voitot tilillä maanantaina.
toi tiistai-voitonmaksu on ollut historiaa jo montamonta vuotta
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Alkuperäinen kirjoittaja jippu:lotto-voitot tilillä maanantaina.
Ai jaa, no tarvii sitte odotella, ei meinaan ainakaan tunti sitten näkynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja jippu:Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Alkuperäinen kirjoittaja jippu:lotto-voitot tilillä maanantaina.
niin onhan sun veikkauskortti sellain "voitot tilille" eikä se missä on 8pvää aikaa lunastaa veikkaus-pisteestä ja sen jälkeen voitot ohjautuu tilille?
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Alkuperäinen kirjoittaja jippu:Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Alkuperäinen kirjoittaja jippu:lotto-voitot tilillä maanantaina.
niin onhan sun veikkauskortti sellain "voitot tilille" eikä se missä on 8pvää aikaa lunastaa veikkaus-pisteestä ja sen jälkeen voitot ohjautuu tilille?
Pitäis olla. Tollanen mulla on https://www.veikkaus.fi/info/asiakasedut/veikkauskortti/index.html
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo *pompsahti pihalle*:molemmat näkyy
Alkuperäinen kirjoittaja jippu:Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo *pompsahti pihalle*:molemmat näkyy
ok sillon sulla on se mikä ohjaa suoraan tilille ilman sitä 8 pvän lunastus-aikaa.
Mulla aina on voitot tulleet maanantaina, ei yleensä heti aamusta mutta maanantain aikana kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Alkuperäinen kirjoittaja jippu:Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo *pompsahti pihalle*:molemmat näkyy
ok sillon sulla on se mikä ohjaa suoraan tilille ilman sitä 8 pvän lunastus-aikaa.
Mulla aina on voitot tulleet maanantaina, ei yleensä heti aamusta mutta maanantain aikana kuitenkin.
Ok sitten, kiitoksia!
Alkuperäinen kirjoittaja jippu:Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Alkuperäinen kirjoittaja jippu:Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo *pompsahti pihalle*:molemmat näkyy
Ok sitten, kiitoksia!
heh, huomaatko ton lausahduksen "mulla aina on voitot tulleet maanantaina..." just joo ihan ku mä joka viikko lotossa voittaisin...
kyllä kenosta tulee tilille jotain euroja mutta lotosta ei ikinä mitään...
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:no nyt näky tilillä, vielä ennen kymmentä ei näkynyt.
Näytin sitä veikkaus-korttia ku tein loton, joten voitto menee tilille. Kauanko menee ennenko näkyy voitot tilillä? Mulla pankkina nordea. :wave: