Elloksen paketti, toimitus kauanko kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Piitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Piitu"

Vieras
Niin ku mulla tuolla tiedoissa toisessa kohtaa lukee että toimitusaika 6-7pv ja jossain kohtaa luki että toimitus 2-3viikoa. No kauanko se nyt sitte kestää. Ja omissa tiedoissa lukee että toimitettu. ja sitte siellä painaa sitä seuranta numeroa ni lukee että :

Posten Logistik on vastaanottanut eletronisen etukäteisinformaation lähettäjältä

Tilauksesta nyt sitte kulunu se 7pv ja ei kuulu, emmie malttamaton oo :P

Kauanko teillä kestäny??

Elloksella on rasittavan pitkät toim.ajat, ärsyttää vaikka sen jo tietää. Muilla menee muutama arkipv, niillä muutama viikko. Alkavat vissiin ommella niitä kun tulee tilaus..:)

Jos jossakin tuotteissa luki tuo 2-3 viikkoa niin sitten lähettävät koko tilauksen silloin, vaikka osa tuotteista olisi aikaisemmin saatavilla. kannattaa olla tarkkana kun laittaa tuotteita ostoskoriin.

[QUOTE="Piitu";24755173]Niin ku mulla tuolla tiedoissa toisessa kohtaa lukee että toimitusaika 6-7pv ja jossain kohtaa luki että toimitus 2-3viikoa. No kauanko se nyt sitte kestää. Ja omissa tiedoissa lukee että toimitettu. ja sitte siellä painaa sitä seuranta numeroa ni lukee että :

Posten Logistik on vastaanottanut eletronisen etukäteisinformaation lähettäjältä

Tilauksesta nyt sitte kulunu se 7pv ja ei kuulu, emmie malttamaton oo :P

Kauanko teillä kestäny??[/QUOTE]

Mun tilaukset on yleensä lähtenyt pari päivää ton ilmotuksen jälkeen. Siis siitä kun toi teksti näkyy on menny 3-4 arkipäivää että paketti on perillä.

Mie tosiaan tilasin maanantaina iltapäivällä ja toissa yönä oli tullut tälläinen Posten Logistik on vastaanottanut eletronisen etukäteisinformaation lähettäjältä. Ja kyseessä siis Express paketti

Yhteistyössä