Veikkaus.fi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuinka nopeaa teillä, jotka olette sinne rekisteröityneet, päivittyy voitot? Laitoin perjantaina loton ja hoksasin että olen voittanut kuukausi sitten kenossa 2e, tuota voittoa ei näkynyt silloin kun kyseisen kenon tarkistin. Ja minne se raha lie mennyt, olen laittanut että tulee pankkitililleni voitot mutta ei sitä siellä kyllä ole näkynyt... Tiedän sen koska tilini on ollu tyhjillään jo kolme kuukautta...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka nopeaa teillä, jotka olette sinne rekisteröityneet, päivittyy voitot? Laitoin perjantaina loton ja hoksasin että olen voittanut kuukausi sitten kenossa 2e, tuota voittoa ei näkynyt silloin kun kyseisen kenon tarkistin. Ja minne se raha lie mennyt, olen laittanut että tulee pankkitililleni voitot mutta ei sitä siellä kyllä ole näkynyt... Tiedän sen koska tilini on ollu tyhjillään jo kolme kuukautta...

Muistaakseni heti seuraavana arkipäivänä.

Minulla on siellä sivuilla pelitili, jonne mahdolliset voittorahat menevät. Niistä rahoista maksan uusia pelejä tai jos isompi voitto tulisi, niin voin kuitenkin kätevästi siirtää rahat omalle pankkitilille.

seuraavana yönä mulla siirtyy ja tosiaan sinne veikkauksen omalle tilille. en edes tiennyt että veikkauksen voitot voi suoraa omalle tilille laittaa tulee. ja usein niin pieniä voittoja minullakin että niillä sitten laitan uuden loton vetämään

mä justiin ostin sieltä nettiarvan ja voitin 5?, summa päivittyi saman tien. Katso sieltä omat tietoni (vai mikä olikaan) ja sieltä pelit ja voitot tms. sieltä pitäis näkyä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras: