Veikkauksia onko vuoden päästä häät..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
mies kosi vuos sitten kesällä. sovittiin että häät on keväällä tai kesällä 2010. no nyt sitten kun otan asian puheeksi niin mies sanoo että "sovitaan että minä sitten otan puheeksi kun jaksan puhua, älä sinä huolehdi tästä". kun sanoin että moni on jo varannut juhlapaikan, niin mies siihen että kyllä ne kerkee ja selvästi hermostuu. ja siis olen sanonut että kaikki käy, niin maistraatti, pienet kirkkohäät tai isommat häät. mies ei osaa päättää. miten mulla on sellainen olo ettei niitä häitä tulekaan? voiko mies yhtäkkiä innostua häistä? stressiä miehellä ei ole tavallista enempää joten ei selity sillä.. rahatilannekin hyvä. avioehto meille tulee, se on sovittu jo aiemmin. enkä liene ainoa, muistelen lukeneeni täältä että jollain ollut vähän sama tilanne joskus..

mä ainakin vaan aloin järjestää. kyllä mies siitä sitten innostui. varaa ensin vaikka kirkko ja juhlapaikka ja sitten kysele pitopalveluita. näytä miehelle pari valmista menua ja anna päättää niistä. miestä varmaan myös kiinnostaa bändin ja auton varaus. miehet ei vaan jaksa hössätä yhtään.

Mun mies oli ihan samanlainen... Lopulta sain kiristettyä päivän päättämisen sillä että pääsi hyvällä omatunnolla baariin yksi ilta. Varasin kirkon ja kun tuli aika varata juhlapaikka niin mies oli jo messissä. Meillä oli PARHAAT häät missä olen ollut ja niin on sanonut moni muukin - myös mies :)

Alkuperäinen kirjoittaja me:
mä ainakin vaan aloin järjestää. kyllä mies siitä sitten innostui. varaa ensin vaikka kirkko ja juhlapaikka ja sitten kysele pitopalveluita. näytä miehelle pari valmista menua ja anna päättää niistä. miestä varmaan myös kiinnostaa bändin ja auton varaus. miehet ei vaan jaksa hössätä yhtään.

Joo, tee näin. Soitat kirkkoon mitkä päivät on jo varattuja/vapaita. Tarjoa miehellesi paria sulle mieluisinta ja kysy kumman varaat, kun ne on viimeiset vapaat. Luulisi että miehesikin sitten tajuaa että pitää alkaa miettiä.

Saman teet juhlapaikkoojen suhteen. Otat selvää että onko sulle mieluiset juhlapaikat vapaita valitsemanasi päivänä. Ja siten näytät paria vaihtoehtoa miehelle, niin mies tuntee itse tehneensä valinnan.

Alkuperäinen kirjoittaja TheFoxyLady:
Kysy siltä suoraan, että *haluaako* vielä naimisiin! Jos se sitten selviäis tuokin asia :)

kiertelee ja kaartelee. lopulta sanoo että kyllä.

ja olen kysynyt/sanonut että "no entäs jos varaan meille jonkun päivän" niin mies vähän hermostuu ja sanoo ettei ole kiire.

Kyllä niiden juhlapaikkojen ja kirkkojen kaa saa olla nopia.mäkin aattelin et olenpahan aikasessa ku varasin 2010 heinäkuulle kirkkoa, ni sille pvälle enää 2 aikaa kirkkoon. Juttele ihmeessä, ni saatte asian selväks.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kysy siltä suoraan, että *haluaako* vielä naimisiin! Jos se sitten selviäis tuokin asia :)

ja olen kysynyt/sanonut että "no entäs jos varaan meille jonkun päivän" niin mies vähän hermostuu ja sanoo ettei ole kiire.

Ehkä parempi, ettet vielä ala mitään järjestellä, jos jerran miehestäkään ei kunnalla tolkkua ota?? Jos kerran oikeasti haluaa naimisiin mennä, niin ei kai sen pävän päättäminen niin vaikeaa ole?

Alkuperäinen kirjoittaja vitsku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ehkä parempi, ettet vielä ala mitään järjestellä, jos jerran miehestäkään ei kunnalla tolkkua ota?? Jos kerran oikeasti haluaa naimisiin mennä, niin ei kai sen pävän päättäminen niin vaikeaa ole?
Osaan melkein kirjoittaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Mun mies oli ihan samanlainen... Lopulta sain kiristettyä päivän päättämisen sillä että pääsi hyvällä omatunnolla baariin yksi ilta.

Todella hienosti alkoi teillä avioliittoon astumisen järjestely, voi miten suloista <3.

(Voi jumankekka, ...sain kiristettyä..., ...pääsi hyvällä omallatunnolla baariin..., kuulostaa hyvältä - not).

Yhteistyössä