Veikkauksia:Mikä hitto mulla mulla on? (joo lääkärissä käyty, vaan tuloksia ei vielä saatu)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuulis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuulis

Vieras
3 Päivää ollut aivan mieletöntä kipua tuolla alavatsassa ja koko alapäässä, tuntuu et koko alapää "tippuu kohta" eli semmonen jumalaton paineen tunne. Lisäksi paikat on välillä ihan kuivat ja välillä valkovuoto taas tosi runsasta.
raskaana olen rv25.
Eilen kävin neuvolalääkärissä ja ottivat siellä näytteitä, tänään saan virtsaviljelyn tulokset, muut näytteet tulevat myöhemmin. Pissanäytteessä oli punasolut 4+ ja valkkarit +.
Lääkäri anto kuurin virtsatulehukseen, mut hieman kyllä epäilen tota kun ei mitään pissavaivoja ole.
nyt rakkaat palstatohtorit, veikkauksia mikä mua vaivaa..

Toivotaan tosiaa, että on "vaan" toi vti. Ettei mitään vakavampaa. Tää kipu on vaan jotain aivan tajutonta, ei oikein voi seistä eikä istua ja makuullakin pitää olla hyvin yhessä kohin.:(

Alkuperäinen kirjoittaja Mininalle:
Selvät virtsatieinfektion oireet nuo pissanäytteen tulokset + alavatsan kipu ja hillitön painontunne. Äkkiä nyt vaan sitä kuuria aloittamaan.

Alotin sen kuurin jo eilen. Tänäänpä se sitten varmistuu. Mikshän ton lääkkeen oton jälkeen ei saa mennä puoleen tuntiin nukkumaan??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Selvät virtsatieinfektion oireet nuo pissanäytteen tulokset + alavatsan kipu ja hillitön painontunne. Äkkiä nyt vaan sitä kuuria aloittamaan.

Alotin sen kuurin jo eilen. Tänäänpä se sitten varmistuu. Mikshän ton lääkkeen oton jälkeen ei saa mennä puoleen tuntiin nukkumaan??

??? Koskaan kuullutkaan sellaisesta ohjeesta...?

Mulla oli viimeisimmän raskauden alkuviikoilla vti. Pissatessa ei kirvellyt, pissattanutkaan ei normaalia enempää vaan oireina oli juuri tuo kuvaamasi paineentunne ja kova kipu. Oli aika ajoin sietämätöntä. Onneksi meni nopsaan ohi kun aloitin (raskaudelle täysin turvallisen ) antibioottikuurin. Sulla varmaan lisäksi myös hiivatulehdusta.

Pikaista paranemista!

Alkuperäinen kirjoittaja täh?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

??? Koskaan kuullutkaan sellaisesta ohjeesta...?

Luultavammin sen takia että antibiootti ei jää ruokatorveen muhimaan vaan ehtii mennä eteenpäin

Tässä hämää vähän se, että oli n.kuukausi sitten samankaltaisia oireita, mutta huomattavasti lievempiä ja sillon pissa/hiiva/bakteerit jne. puhtaat. Mulla ei oo aikuisena ollu pissatulehusta, eikä koskaan hiivaa, niin ei oikein voi oireita yhdistää niihin. No mutta muutaman tunnin päästä ollaan viisaampia.=) ahistaa vaan, kun kipua ei saa loppumaan.:/

Mua on apteekissa varoitettu yhdestä antibiootista joka saataa jäädä ruokatorveen ja syövyttää ruokatorvea jos menee heti lääkkeen oton jälkeen nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Kohdunlaskeuma? Raskausmyrkytys, syitä voi olla monia ja välttämättä ei mitään vaarallista, hop hop lääkäriin ja kerro sitte mitä sanoivat!

Juu, lähete äippäpolille on tk:ssa kävin jo aamupäivällä. Oottelen et isäntä saapuu töistä ja päästään lähtemään..

Yhteistyössä