Veikkauksia kehiin, koska mies vie roskat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veikkaus?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

veikkaus?

Vieras
Olemme sopineet miehen kanssa, että hän hoitaa roskien viemisen ulos. Noh, ei ole toiminut ja nyt olen päättänyt katsoa, kuinka kauan kestää, ennen kun mies toimii oma-aloitteisesti.

Lähtöasetelma on siis seuraava: Roskat on viety viimeksi joskus viime viikolla. Keittiön alakaapin ovessa roikkuu jo kaksi täysinäistä roskapussia ja yksi puolitäysi on roskiskaapissa. Lievä tunkion haju leijuu jo keittiössä, mutta ei vielä ole levinnyt muihin huoneisiin.

Kuinka kauan siis menee, ennen kun roskat päätyvät roskapönttöön (oletuksella, että mulla kestää pinna)? Päivä (-iä), viikko (-ja), vai ei koskaan?

Siinä vaiheessa kun ei enää keittiöön mahdu :laugh: saattaa hetken ihmetellä miten se akka on keittiön tähän kuntoon päästänyt :D tule sitten kertomaan kuinka kävi!

Siinä vaiheessa kun ei enää keittiöön mahdu :laugh: saattaa hetken ihmetellä miten se akka on keittiön tähän kuntoon päästänyt :D tule sitten kertomaan kuinka kävi!

Sitten kun tiskiallaskin täyttyy.
Eli loppuviikosta.

Mä eksän kanssa kokeilin tota kerran, lupas viedä roskat eikä vienytkään joten mä ajattelin että katotaan... kaks pussia tosiaan mahtui roikkumaan siihen oveen ja sit otti kolmannen ja alkoi täyttää tiskiallasta. Sit kun se tuli täyteen niin motkotti mulle kuinka laiska paska mä olen kun en edes roskia viitsi viedä.

Alkuasetelma oli että olin kuumeessa ja töihin mennessään lupas viedä roskat samalla kun kusettaa koiran.

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Sitten kun ne haisee.

No kun ne haisee (ainakin mun mielestä jo). Alkaiskohan sitten tajuamaan, kun alkaa raatokärpäset pörräämään yöllä sen suuhun?? ;)

Ja joo, pelkää, että taistelusta tulee "pitkä ja katkera"...

Eräs työkaverini kertoi aikoinaan, kun oli jättänyt roskapussin oven viereen ja katsonut kuinka kauan menee ennenkuin mies huomaa ja vie sen.Mitään ei tapahtuut moneen päivään ja vaimo oli lopulta kysynyt oliko mies huomannut sen pussin oven suussa.Mies oli kertonut nähneensä.Vaimo oli kysynyt, että miksei mies sitten vienyt sitä roskikseen jos kerran huomasi sen siinä, niin mies oli vastannut "No, kun en tiennyt oliko se menossa sisään vai ulos".Oli sitten siis sen vuoksi jättänyt sen siihen.Jos on naisen logiikaaa, niin on miehenkin :laugh:

Mä veikkaisin, että loppuviikosta se alkaa huomaamaan asian ja puheleen, että pitäisköhän noi roskat viedä... Ja riippuen ap:n reaktiosta tähän, roskien vienti tapahtuu joko heti tai ehkä joskus seuraavalla viikolla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen alkanut laittamaan täydet roskapussit iltaisin ulko-oven eteen, että mies tajuaa viedä ne samalla pois kun lähtee töihin. On toiminut. :)

Meillä ei toimi tämäkään. Vaikka asettelen sen pussin niin, että mies ei voi mennä ovesta huomaamatta sitä, niin se siirtää sen vaan syrjään...

Mä olen meillä se roskiksen viennin yleensä unohtava osapuoli, ja kiitän kyllä miestä kivasti, jos se vie roskat kun minä unohdan :p
Päivä, pari varmaan menee että vie roskat.

Minä en oikein ymmärrä mikä siinä roskien viennissä on toisille niin vaikeaa. Minä olen meillä "roskisvastaava" eli vien roskikset. Minä myös siivoan kissojen paskalootan ja ulkoilutan koiran ja moni muukin homma on minun "vastuualuettani".
Ei näitä ole edes koskaan mitenkään sovittu vaan hommat on ihan itsekseen jakaantuneet.