Veikkauksen nettipeleistä kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sinne pitää luoda se pelitili, niin pitääkö sen pelitilin olla mun nimellä oleva tili vai voinko laittaa sinne jonkun muun perheenjäsenen tilin mikä on kuitenkin mun käytössä ja olen tilin haltija? Ymmärsiköhän kukaan mitä tarkoitan.

Alkuperäinen kirjoittaja polle75:
mä pelaan mun ukon tunnuksilla ;)

mut onki kyl sovittu, eihän ne tiedä kuka sitä käyttää kun tunnukset vaan tiedät...

Pelaatko siis omalla nimelläsi mutta käytät miehesi tiliä? Eli se on siis mahdollista =)

Alkuperäinen kirjoittaja polle75:
täh? siis näppäilen tunnuksen ja salasanan, ei siellä nimiä kysellä!

Niin mutta sillon kun loit itsellesi tilin niin eikö sinne pidä ilmoittaa nimi- ja muut tiedot sekä tilinumero. Eli mitä jos tilinomistajan nimi ei ole sama kuin nimikohtaan laitettu nimi? Vaikea selittää mitä tarkoitan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
https://www.veikkaus.fi/pelit?op=rekisterointi_lomake&l=f

Tuolta yritinkin etsiä tietoa, mutta en saanut selkeää vastausta kysymykseeni. Muuten ei olisi mitään ongelmaa, mutta kun tuossa missä pyydetään tilinumeroa lukee: "Tilinumerolla varmistamme voittojen maksamisen oikealle henkilölle.". Eli jos laitan nimeni Maija Meikäläinen tuonne nimikohtaan ja sitten laitan mieheni tilinumeron tuonne tilinumerokohtaan niin tarkistavatko, onko se tili just mun nimellä?

Yhteistyössä