veikkaa BMI!

• Viestiketjun aloittaja läski
  • Ensimmäinen viesti
koi
Veikkaus on 24

Vartalostasi "näkee" että olet synnyttänyt :D vatsan kohdalta iho on löysempi ja se kuuluisa pullataikina löytyy, oikenee ajan myötä. Myös rintaliivit ovat liian pienet eli rinnan koko on vaihdellut. Ryhtiin kannataisi kiinnittää huomiota, raskausaikana painopiste siirtyy edemmäs ja itse ainakin huomasin ns. röhnöttäväni. Ne kohdat kehossa jotka eivät ole olleet rasittuneita ovat hyvässä kunnossa kuten käsivarret ja sääret.

Kyllä se siitä ja hyvältä näyttää!!!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja koi:
Veikkaus on 24

Vartalostasi "näkee" että olet synnyttänyt :D vatsan kohdalta iho on löysempi ja se kuuluisa pullataikina löytyy, oikenee ajan myötä. Myös rintaliivit ovat liian pienet eli rinnan koko on vaihdellut. Ryhtiin kannataisi kiinnittää huomiota, raskausaikana painopiste siirtyy edemmäs ja itse ainakin huomasin ns. röhnöttäväni. Ne kohdat kehossa jotka eivät ole olleet rasittuneita ovat hyvässä kunnossa kuten käsivarret ja sääret.

Kyllä se siitä ja hyvältä näyttää!!!
Paitsi että en ole synnyttänyt! Enkä edes ole ollut raskaana. Mulla vaan kerääntyy kaikki läski lähinnä mahalle. Nyt on painonpudotus käynnissä, tarkoituksena semmonen 5-8(-10) kiloa pudottaa.

Ryhti on kyllä usein turhan huono. Mikä ois paras konsti parantaa ryhtiä?

koi
Paras tapa parantaa ryhtiä on parantaa niitä vitkuttimia jotka tukee luustoa eli lihakset :D

Kannattaa myös opetella kävelemään selkä suorassa, antaa paljon anteeksi kun ei viistä menemään maha makkaralla!

Mä olisin ollut ihan varma syynytyksestä koska itsellä on lähestulkoon ihan samanlainen kroppa kuin sulla.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
BMI:stä en mitään tiedä, mutta sulla on aivan liian pienet rintsikat. Kunnon liivit vaikuttaa ryhtiinkin, joten kaupoille mars:) Mihin kokoon sä olet itsesi sullonut?
Juu, rintsikat on liian pienet. Oon vaan liian laiska ostamaan uusia. Sen lisäksi että aikomuksena on laihduttaa, niin ei viitsis ostaa rintiskoita, jotka kohta todennäköisesti ois liian isot.

Yhteistyössä