Vehnänalkioöljy, greippiemehu sekä muita "vippaskonsteja"? :)

Eli kuinkas moni on tosta venhänalkioölyn vaikutuksista kuulleet? Toisen palstan ketjuista lueskelin et olis todella paljon positiivisia tuloksia saatu heti vehnis-kuurin alottamisen jälkeen :) Kellään kokemusta täällä?

Tähän saa myös kirjata muita tuotteita, jos on hyväksi havaittu. Itse ajattelin että meen huomenissa ostamaan vehnänalkioöljyn lisäksi maca-jauhetta, josta myös on hyviä kokemuksia tullut tässä kun aina välillä lueskelen näitä vitamiinijuttuja :p

Mulla on kai raskauden suhteen ongelmaa tuossa kiinnittymisessä, niin greippiemhu on myöskin käytössä ainakin tässä kierrossa, siitä tosin lueskelin hiukan negatiivistakin, mutta saa nähdä miten itsellä vaikuttaa ovikseen ym :)
 
Nostelen tällaista muutama kuukausi sitten aloitettua keskustelua.

Olen välillä juonut greippimehua ja syönyt vehnäalkioöljyä. Clomeja on takana neljä kiertoa ja kahdessa kierrossa kävin seurantaultrassa. 1. seurantaultrassa limakalvo oli muutama päivä ennen ovulaatiosta 6mm eli hieman ohuehko. Seuraavassa kierrossa otin greippimehun ja vehnäalkioöljyn käyttöön ja limakalvo oli seurantaultrassa juuri ennen ovulaatiota 12mm. Ehkä tuosta voisi päätellä jotain???

Raskaana en kylläkään vieläkään ole ja yk 18 menossa.

Tuossa kierrossa, missä limis oli 12mm, ei ovulaatiolimoja ollut lainkaan. Vaikka siis ovulaatio tapahtui. En tiedä veikö Clomit vai greippimehu ne limat, mutta luomukiertoihin nähden niitä ei juuri ollut.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä