vehnäallergiaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
onkohan mulla jotain vehnäallergiaa tjtn, ku aina kun syön esim. leivonnaisia, pitsaa, ruskeakastiketta tms niin mun maha turpoaa palloks ja tulee tosi kipeäksi, siis niin että tuskanhiki nousee otsalle ja maha on kun olis raskaana?

joskus muihinki ruokiin mun maha reagoi näin, mm. raakaan kaaliin ja joskus sipuliin..

oon muutenki tosi monelle ruoka-aineelle allerginen, pitääköhän nyt käydä tutkituttaan tää..?

Juu,mulla on sama homma,ja lisäksi pierettää niin maan kerpeleesti!Kokeilin sitten jättää vehnän pois ruokavaliosta,niin katosi kaikki nuo vaivat, ja olokin on paljon pirteämpi:)!

Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Juu,mulla on sama homma,ja lisäksi pierettää niin maan kerpeleesti!Kokeilin sitten jättää vehnän pois ruokavaliosta,niin katosi kaikki nuo vaivat, ja olokin on paljon pirteämpi:)!

nyt pitää sit vissiin aika tarkkaan omat syömiset miettiä, muutenki jo niin vaikeeta keksiä ruokia joista sais kaiken tarvittavan!
no, siinä sivussa varmaan sit tippuu muutama kiloki,toivottavasti.. eikös nuo vehnätuotteet lihota..?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:

nyt pitää sit vissiin aika tarkkaan omat syömiset miettiä, muutenki jo niin vaikeeta keksiä ruokia joista sais kaiken tarvittavan!
no, siinä sivussa varmaan sit tippuu muutama kiloki,toivottavasti.. eikös nuo vehnätuotteet lihota..?

juu,mulla ainakin tippnunut kiloja,kun lopetin vehnän syönnin(ja se ainainen turvoksissa olo on poissa,ihanaa!!),esim. gluteenittomia pastoja löytyy hyvin,perunaahan nyt tottakai saa syödä,ja leivistäkin löytyy täysin ruisjauhoilla tehtyjä leipiä(esim. ruispalat sisältää vehnää),jotka ovat sitten hiukan halvempia,kuin täysin gluteenittomat.

Yhteistyössä