Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 12:29 Riikka kirjoitti:Järkyttävää...Voiko tuollaista tapahtua??!! :headwall:
Miksi äiti ei antanu rintamaitoa lapselle???!!!
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 12:44 vieras kirjoitti:a) WANHA!
b) tuo vegaanius ei liity asiaan mitenkään
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 12:44 vieras kirjoitti:a) WANHA!
b) tuo vegaanius ei liity asiaan mitenkään
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:03 Coffee Break kirjoitti:Mä olen CNN:ltä seurannut tätä juttua. Vauva oli tosi söpö :heart: Lopuksi se oli pelkkää luuta ja nahkaa, eikä vanhemmat mukamas huomanneet mitään :headwall:
Tää isi valittaa vankilan ruuasta. Nääntyy kuulemma sellaisilla sapuskoilla nälkään...
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:03 Coffee Break kirjoitti:Mä olen CNN:ltä seurannut tätä juttua. Vauva oli tosi söpö :heart: Lopuksi se oli pelkkää luuta ja nahkaa, eikä vanhemmat mukamas huomanneet mitään :headwall:
Tää isi valittaa vankilan ruuasta. Nääntyy kuulemma sellaisilla sapuskoilla nälkään...
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:04 RouvaRajatapaus kirjoitti:Mä luulen että noiden vanhempien "ongelma" oli joku muu kuin se että he olivat vegaaneja. Eli pahemanlaatuiset mielenterveysongelmat.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:sitä sivua ei näy?!
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:sitä sivua ei näy?!