Veetkö vessan niin että pöntön kansi on kiinni?

  • Viestiketjun aloittaja "Maura"
  • Ensimmäinen viesti
Spencer Hastings
Kiinni tietenkin. Kuka vetää auki ja miksi? Haluatteko katsoa kun tuotos valuu viemäriin vai mikä siinä on?

Sitäpaitsi se on joku pahan laki, että jos sen joskus erehtyy vetämään auki, niin sinne samalla sekunnilla putoaa taskust joku puhelin, soitin, raha.. jotain :D
 
Huoooh! Nämä tuntuvat itsestäänselvyyksiltä. Miksi tähänkin pitää omat ohjeensa ja sääntönsä kirjoittaa?
 
Juu ehottomasti kiinni. Pojallekin (5v.) pitää aina muistuttaa, et sulkee ensin sen kannen ennen kuin vetää. Lapsiahan toi vetämisen kattelu kiinnostaa. Mut joo, yök, ne vedethän usein roiskuu sieltä miten sattuu jos ei kansi ole kiinni.
 
hraeagrea
Joskus auki, joskus kiinni. Pöpöjä, mitäpä niistä. Tosi harvoin meidän lapset (tai mekään) ollaan kipeitä, ehkä johtuu juuri siitä ettei olla heittäydytty hysteeriseksi ihan kaikesta.
 
kiinni
Kiinni joo ehdottomasti! Mua oksettaa jos joku jättää kannen auki (se kertoo että kansi on ollut auki myös vedettäessä). En mä sinänsä niitä pöpöjä pelkää tai kammoa, mutta kyllä mä haluun että ne pöpöt silti pysyy siellä pöntössä eikä leijaile pyyhkeisiin tai hammasharjaan esimerkiks.
 
Auki
Auki. Olikohan se myytinmurtajissa tai jossain oikein tutkimuksessa, kun todettiin, että kantta avatessa sitten kuitenkin ne mahdolliset pöpöt leviää (avaajan naamalle...). Ison hädän yhteydessä todellakin haluan myös nähdä, ettei mitään sotkua jää.

Nämä ovat varmaan sellaisia asioita, jotka kotona opitaan ja kun huippusiisti äitini ei koskaan ole pitänyt kantta kiinni ei ole itsellekään tullut edes mieleen, että pitäis pitää kiinni.
 
jaaa...
Auki. Ikään kuullukkaan että vessaa pitäis vetää kansi kiinni. Eikö ne pöpöt oo sitte siinä kannessa kuitenkin ja sitä kantta kuitenkin käpälöidään. Kyllä nykyään ollaan vähän liian hysteerisiä....
 

Yhteistyössä