Veet vahaliuskat (tulen hulluksi!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vv

Vieras
Kokeilinpa niitä sitten eikä ainutkaan karva irronnut, sitä vastoin jalat on aivan vahassa, eikä vaha lähde irti vaikka kuinka saippuoin ja koetin pestä. Housut tarttuu kiinni jaloissa olevaan vahaan. Millä pirulla tuon saa ihosta pois?

Mulla samat kokemukset. Yhtään karvaa en saanut irti. Eikös siinä mukana tullut niitä puhdistuslappuja? Niillä lähtee. Saippuaa ei kannata missään nimessä käyttää, pahenee vaan!

kuumalla vedellä :D Ei ne toimineet mullekaan,. tosin mikään ei toimi mun karvustoon :D KOkeile puuvilla kankaalla repiä irti? Eli samaan tyyliin mitä vahaliuskoilla poistettaessa :) kokeilitko kuuma vahaa? Jos jää vaan vaha jalkoihin niin vahaa on liikaa :)

Ette vaan osaa! x)

FJTlu1

IBDsJ0

Kokeilin pyyhkiä hulluna niillä pyyhkeillä, vaan ei se auttanut. Sitten menin saippuoimaan ja aika kuumalla vedellä pesin. Kuinka kauan menee menee kun tuo vaha sitten voisi kenties irrota? V******a!!!

Joo mä en käsitä! Ostin kylmävahaliuskoja joskus, ei toiminu, no ostin kuumavahaa, ei toiminu.
Koitin monella eri tapaa, kyllä nyt jo lähtee joka toinen, ennen lähti ehkä kolme. Nyt sit viä koitin sitä vaahtoo millä poistetaan lastalla karvat. Sekää ei toiminu! Lisäks sitä en meinannu saada sääristä enää millää pois vaikka kuinka pesin eri aineilla pois. Suihkun jälkeen vaan kihelmöi vaikka senki jälkeen pesasin vielä. Noh mut onki tarkotettu vaan höyläileen.

Ei toimi mullakaan nuo vahat. Nyt kävin sitten kosmetologilla sokeroinnissa ja kyllä lähti. Tosin tässä on sitten se ongelma, että joutuu pari viikkoa kulkemaan taas karvaisilla kintuilla, että saa uudestaan sokeroitua. Kai se on sitten höylä paras vaihtoehto.

Aika hassua,minä meinasin juuri tehdä aloituksen samasta aiheesta,mutta selailin ensin muita aloituksia ja tämä löytyi.. Minäkin äsken kokeilen vahaliuskoja,enkä montaakaan karvaa irti saanut,taidan jatkaa höylällä,ärsyttää vain höylän aiheuttamat näpyt ja sisäänpäin kasvavat karvat!

Meinasin kokeilla just noita Veet vahoja mutta olipa hyvä kun luin tän ketjun niin taidan jättää tuotteet kokeilematta. Olen käynyt joskus kosmentologilla vahauttamassa karvakasvuston ja oli ihan ok kokemus, hinta vaan ei ole tällä hetkellä mun kukkarolle. Joten jatkanpa sheivaamista.

Mä sain postista sellaisia vahajuttuja ja kokeilin kans :). Ei mulla jaloissa juuri karvoja olekaan mutta tohon sääreen sen länttäsin ja vedin irti. Tutkin oikein ajan kanssa että oisko siihen jääny vaikka yks karva mutta en löytäny.

mulla on kyllä ne vahaliuskat toiminu, mut ne vaatii kohtalaisen pitkän karvan toimiakseen. semmosta alle puolen sentin sänkeä ei varmasti saa vahalla mihinkäään

Nokun mulla oli just sellanen talven ajan kasvanu karva alla. Nojoo kyllä mä talvellaki sillon tällön sheivasin. Mutta jos mun karva on liian hentosta. Kun niitä on kyllä, mutta toooosi hentosia. Kestää sängenki kasvu viikon..

voi kuule!täällä yks manaili eilen noi vahaliuskat johonkin..mulla kävi just kun sulle,yhtää karvaa ei lähteny,muta senkin edestä jäi tota vahaa..mä koko illan sitte puunasin ihoani oikee urakalla,lähti se vaha sitte suurimmilta oasin tollasella vauvan pesu öljyllä,senkin jouduin kyllä raapimaan ja sitte puhdistelin niitä töhniä kynsieni alta..en taida vahata enää

Jos ne mukana tulevat puhdistuspyyhkeet loppuu, voi käyttää jotain öljyä mitä kaapista sattuu löytymään.

Mulla kävi alkuun noin, että käteen jäi puhdas lappu ja ihoon kaikki vaha, ja joskus satunnaisesti sattuu noita vieläkin, mutta kyllä ne laput toimii sitten kun tekniikka on hallussa :) Jopa mun paksut ja tiukassa olevat karvat lähtee niillä :D t. apina

Ihan lyhyeen karvaan ei toimi.

Kokeilinpa niitä sitten eikä ainutkaan karva irronnut, sitä vastoin jalat on aivan vahassa, eikä vaha lähde irti vaikka kuinka saippuoin ja koetin pestä. Housut tarttuu kiinni jaloissa olevaan vahaan. Millä pirulla tuon saa ihosta pois?

koita laittaa vaikka talkkia ensiksi siihen koipehen ennen ku rupiat vahaamaan... mulla ainaki toiminu, ensiksi vaan puhdistaa se vahattava kohta, sitte talkkia päälle, sitte laittaa ne liuskat jotka oot varmaa lämmittäny jo käsien välis, sitte repäästä vastakarvaha. noinnoin

Saan noilla Veet vahaliuskoilla n. 80% karvoista pois. Loput jää hapsottamaan ja ne höylään pois. Rasittavaa tehdä tuplatyö.
Ja vielä: pakkauksessa olevat liuskat ei tahdo riittää mun koiville, niitä tarttisin määrällisesti enemmän!

Sain niinkin upean päähänpiston kuin kokeilla näitä himskatin vahaliuskoja. Niiden repiminen pois tuntui siltä kun juustohöylän kanssa olisi yrittänyt sheivata. Yksikään karva ei irronut ei, mutta jalkoihin jäi tahmeat vahakerrokset. Ensin koitin öljyllä saada sitä pois ja vahasta lähti ehkä 10%, sitten tulikuumalla vedellä ja lopuksi saippualla. Jälkihoitopyyhkeistäkään ei ollut apua. Vaha on lähtenyt muutaman päivän ankaralla raaputtamisella ja manaamisella pois(nyt onneksi lomaa). Karvojen poistoon en vahaa suosittele mutta ihokuorinnan sillä kyllä aikaiseksi saa :D

Yhteistyössä