Tää on kyllä huippusuloinen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:voih!! :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:
nää tämmöset kuvat on niin pahoja..kun ei tuu enää vauvoja... :snotty:
Tää on kyllä huippusuloinen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:voih!! :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:
nää tämmöset kuvat on niin pahoja..kun ei tuu enää vauvoja... :snotty:
Ja tämä on myös ihana, aina niin iloisen oloinen, ja varmaan myös onkin!Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Mulla on tosi samannäköinen kuva mun esikoisesta, pitää joskus näyttää se sulleAlkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Aivan ihana nappisilmä! Ja mitkä hiukset!Alkuperäinen kirjoittaja Dynamiitti:
Meijän tyty viime päivien helteillä. Ikää 5kk.
Tuu kuule tänne sanoon tolleen ni löydät ittees nopsaa sairaalakunnos Mun lasta ei kukaan tuu haukkuun. Enkä ylipäänsä siedä sitä että lapsia haukkuu aikuinen.Alkuperäinen kirjoittaja jyri:Mutkun noi ON rumia... ja en mä vauvoja mikskään älynvälkyiks sanoisi!Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mielummin ruma kun tyhmä ja ilkee :hug:Alkuperäinen kirjoittaja jyri:Piti tulla kattoon tätä ketjua mistä toi yks puhui tuolla toisessa ketjussa...
Ja totta puhui, nää vauvat ON RUMIA! niinku kaikki vauvat, tommosia pötkylöitä ruttunaamoja, mut eihän sille mitään voi...
Voi suloisuutta! :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Tää pikku "rääpäle" on nyt jo iso likka
Mitat tuossa 48cm ja 2,3kg
Mä laitan tänään naamikseen tuoreempia kuvia, kyllä likka on muuttunut tuosta tosi paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Voi suloisuutta! :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Joo muistan, tais olla jotain 2,5 kg ja alle 50 cm? Niin se aika kulkee! Meidän poju on jo melkein 80 cm pitkä, varmaan tulee iso mies hänestä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mä laitan tänään naamikseen tuoreempia kuvia, kyllä likka on muuttunut tuosta tosi paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Voi suloisuutta! :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Se oli tuolloin niin hemmetin pieni :heart:
Komea poika sulla myös =)Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Joo muistan, tais olla jotain 2,5 kg ja alle 50 cm? Niin se aika kulkee! Meidän poju on jo melkein 80 cm pitkä, varmaan tulee iso mies hänestä. =)
No näistä kuvista ei kyllä kukaan tunnista kenen tai mistä kaupungista? Ja se riskihän on aina olemassa Sen kaikki varmaan tietääkin.Alkuperäinen kirjoittaja HEI:TEINÄ EN NÄITÄ KUVIA TÄNNE LAITTAS...KAVERI LAITTO VAUVANSA KUVAN NETTIIN JA MUUTAMA KK SIITÄ NIIN JOKU ESITTELI SEN VAUVAN JOSSAIN KILPAILUSSA OMANANSA
Ja jos kyseinen tekijä jää kiinni, niin aika noloahan se hänelle onAlkuperäinen kirjoittaja iita:No näistä kuvista ei kyllä kukaan tunnista kenen tai mistä kaupungista? Ja se riskihän on aina olemassa Sen kaikki varmaan tietääkin.Alkuperäinen kirjoittaja HEI:TEINÄ EN NÄITÄ KUVIA TÄNNE LAITTAS...KAVERI LAITTO VAUVANSA KUVAN NETTIIN JA MUUTAMA KK SIITÄ NIIN JOKU ESITTELI SEN VAUVAN JOSSAIN KILPAILUSSA OMANANSA