Vauvojen kuolemat rv 21,uskaltaako enää..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Milla78

Vieras
Hei! Olisiko ketään kohtalotoveria? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia. Olen ollut kaksi kertaa peräkkäin raskaana ja molemmat vauvat kuolivat n. raskausviikoilla 21. Ensimmäisellä kerralla oli syynä sytomegalovirus ja taas on verestä löytynyt jokin positiivinen vaste kyseiselle virukselle, ei kylläkään selkeää syytä. Mystisintä tässä on se, että kyseisen viruksen ei pitäisi olla vaarallinen sikiölle jos se aktivoituu uudelleen. Lääkäritkin ovat ihmeissään. Kuinka uskallan enää koskaan hankkiutua raskaaksi jos tämä jää mysteeriksi? Onko muita keille olisi sattunut näin onnettomasti?

Kermiteistä nimimerkit Sanna M, Antzi ja Tiuhti ovat ainakin kohdanneet tuon kamalan asian. Wabbilaisista löytyy Antzi. Sanna M:ää voit huhuilla jostain suljetusta ketjusta, jossa kirjottavat kohtukuoleman kokeneet. Kannattaa kysyä Sannalta yhteystietoja sinne ihan vaikka omalla ketjulla...

jaahas, täällä mua siis kaivattiin.... joo, kohtukuolemaäitien sivut on tarkoitetti äideille joiden vauva on kuollut kohtuun yli 22-viikkoisena. juridisestihan alle 22 viikkoiset luokitellaan keskenmenoiksi, yli 22 kohtukuolemaksi. ap, mene www.kapy.fi sivulle ja sieltä www-linkit niin muistaakseni siellä on sullekin oma ryhmä. sekä enkelisivuilla on oma.
meidän poika menehtyi sydämeni alle isänpäivänä 2006, ilman mitään osoitettavaa syytä.minulla oli silloin 36 viikkoa. suurin osa kohtukuolemista tapahtuu lähellä laskettua aikaa tai yliaikaisissa raskauksissa. ken haluaa voi lukea wikipediasta lisää haulla kohtukuolema. sen mitä jokaisen odottajan tulisi tietää, samoin kun keskenmenoista tai raskausmyrkytyksistä.
milla 78, olen pahoillani menetyksistäsi, mutta hae sinnikkäästi apua, luulisi lääketieteen voivan auttaa sinua jos syy kumminkin tiedetään.
löydä oma vertaistukiryhmäsi, heistä on sinulle eniten apua ja usein sivut on suljetut, ulkopuoliset eivät pääse kurkkimaan sinne.
jaksamisia.

kävin vielä tarkistamassa niin enkelinkosketus on sun sivu. suljetut sivut johon haet jäsenyyden. enkelisivut ovat kaikille avoin foorumi. eli www.kapy.fi sitten www-linkit ja sitten klikkaat enkelinkosketus kohtaa ja se aukeaa sulle.

Kiitos paljon, sanna m! :) Oi, en voi kuvitella surun määrää jos raskaus on ollut noinkin pitkällä ja vauva on kuollut. Olen pahoillani puolestasi. Kiitokset tuosta linkistä, menen heti katsomaan.
Syytä vauvojen kuolemalle ei ole vielä löytynyt, tutkimukset kesken. Epäillään tuota sytomegaloa ja sokeriaineenvaihdunnan häiriötä. Jospa se syy selviäisi niin helpottaisi oloa. Kaikkea hyvää sinulle ja aurinkoista kesää :)