Laitoin tuossa vauvavakuutuksen varaushakemuksen syntyvälle lapselle Tapiolaan. Minun piti laittaa ruksi kohtaan "onko mitattu kohonneita verenpainearvoja?" tai jotakin vastaavaa. Neuvolakortissa lukemani ovat olleet nimittäin olleet alhaisin 124/81 ja korkein 145/98. Liitteeksi piti laittaa kopio äitiyskortista mikäli kohonneita arvoja on ollut ja sen teinkin. Jäin nyt tässä vaan miettimään voivatko tuon perusteella evätä vakuutuksen?
Onko kenelläkään vastaavanlaista tilannetta ollut?
Kiva olisi kuulla muiden kokemuksia. Yritin etsiä aiemmista keskusteluista, mutta en löytänyt vastausta kysymykseeni.
Ai niin, ja vielä se, että minulla on ylipainoa ollut jo ennen raskautta. Ensimmäinen neuvolamittaus oli 89,7kg ja pituuteni on 166. Saanko nyt sitten odotella kielteistä päätöstä?
-Liinukka 26+0
Onko kenelläkään vastaavanlaista tilannetta ollut?
Kiva olisi kuulla muiden kokemuksia. Yritin etsiä aiemmista keskusteluista, mutta en löytänyt vastausta kysymykseeni.
Ai niin, ja vielä se, että minulla on ylipainoa ollut jo ennen raskautta. Ensimmäinen neuvolamittaus oli 89,7kg ja pituuteni on 166. Saanko nyt sitten odotella kielteistä päätöstä?
-Liinukka 26+0