vauvauintiin liittyvä kysymys

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
äippä
Käyttekö vauvauinnnissa omien menkkojen aikaan?
Minä istuin altaan reunalla viime menkkojen aikaan ja katsoin kun vauva polskutteli isänsä kanssa. Ajattelin, että kun on puhdistettu vesi, niin en halua että sinne menee yhtään bakteereja. Vaikka laittaa tamppoonin, niin saattaahan sieltä ohivuotoa tulla.
No, taas on 'se aika kuusta'... ja huomenna vauvauinti. Tällä kerralla isukki ei pääse mukaan vauvauintiin. Vauvauinnin ope on tosi tiukka poissaoloista, koska tulijoita on enemmän kuin paikkoja.
Mitä tehdä? Tekisi mieli viedä vauva uimaan, mutta toisaalta mietityttää... Miten te muut teette?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Käyttekö vauvauinnnissa omien menkkojen aikaan?
Minä istuin altaan reunalla viime menkkojen aikaan ja katsoin kun vauva polskutteli isänsä kanssa. Ajattelin, että kun on puhdistettu vesi, niin en halua että sinne menee yhtään bakteereja. Vaikka laittaa tamppoonin, niin saattaahan sieltä ohivuotoa tulla.
No, taas on 'se aika kuusta'... ja huomenna vauvauinti. Tällä kerralla isukki ei pääse mukaan vauvauintiin. Vauvauinnin ope on tosi tiukka poissaoloista, koska tulijoita on enemmän kuin paikkoja.
Mitä tehdä? Tekisi mieli viedä vauva uimaan, mutta toisaalta mietityttää... Miten te muut teette?
Miksi on tiukka? Uinti on kuitenkin maksullinen?
 
ap
Vauvauinnin ope on sanonut, että jos on 3 poissaoloa ilman selitystä, niin menettää paikkansa! Vauvoja on jonossa sen verran paljon. Jos on sairaana, niin pitäisi viedä todistus siitä.
Siis meidän vauvauinnissa on kertamaksu.
 
vielä ap
www.kuukuppi.fi

Tarjoamme 6 kuukauden täyden palautustakuun kaikille loka-marraskuussa 2008 ostetuille kuukupeille. Opiskele siis rauhassa kuukupin käyttöä. Ja mikäli et ole tyytyväinen 6 kuukauden sisällä hankintaasi, voit palauttaa tuotteen ilman erillistä selitystä.
 
ohjaaja
No itse olen vauvauinninohjaaja ja todellakin uin menkkojen aikaan!
Ja niin uin aikanaan kilpauimarinakin.
Mistä ihmeestä ihmiset saavat niitä virhekäsityksiä, että saisi esim. jotain tulehduksia näin...?
 

Yhteistyössä