Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse olen tuon saman lisäksi miettinyt ihan jo sitä, että miten siellä uimahallin puku- ja pesuhuoneessa riittää kädet? Kun siis jos ajatellaan, että äiti ja vauva menee naisten puolelle ja isä miesten niin yksinhän sen vauvan kanssa on. Miten siinä sitten riittää kädet vauvasta huolehtimiseen ja itsensä pesuun ja uikkarin pukemiseen? Onko se vauva turvakaukalossa pesuhuoneessakin ja altaan reunalle asti? Miten ihmiset toimii näissä tilanteissa? Pitäähän se vauvakin pestä ennen altaaseen menoa?
Joo, kaukalo vuorattuna muovilla ja vauva siinä omassa pyyhkeessään. Kyl se paras tapa löytyi toimia yksinkin. Nyt ne ongelmat on alkaneet kun poika jo kävelee ja livistää ihan kokoajan kun itse koettaa pestä/pukea. Kohta uskalla ollenkaan viedä sitä sinne kun viimeksi ehti jo allaspuolelle sillä sekunnilla mitä laitoin pyyhkeet lokeroon. Vauvan kanssa tein niin että riisuin pojan kaukaloon, sitten itseni, pesulle ja itselle uikkari, sitten poika suihkuun ja uikkariin. Palatessa pesin itseni, pojan ja kaukalossa pukkariin.
Siellä pojalle sisävaatteet ja kaukaloon. Itselle sisävaatteet ja lopuksi molemmille ulkokuteet.