vauvauinnin jatkot? pikku delfiinit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fiia Q
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fiia Q

Vieras
hei onko teillä kokemusta mikä olisi hyvä paikka jatkaa uinteja länsihki-espoo-akselilla vauvauinnin jälkeen? etsimme uutta ryhmää kohta 2-vuotiaalle, mieluusti sellainen missä saisi joko peruttua vuoron etukäteen, tai sitten jotenkin korvattua poissaoloja. Olen ymmärtänyt että Pikku Delfiineillä olisi tämmöinen systeemi mutta onkohan muilla? Olemme käyneet folkhälsanilla mikä on ollut kiva mutta sairastelujen vuoksi tullut aika kalliiksi kun poissaoloja ei voi mitenkään korvata... Eli suosituksia kuulisin mieluusti! :)

Mä en ainakaan oo kuullukkaan että pikkudelfiineillä olis tuollainen käytäntö? 2,5v siellä uiskenneltiin. Lopetettiin kun kuopus oli 1,5v ja siinäkin oli ehkä puoli vuotta liikaa, ihan hyvin oltas oitu käydä vaan omin päin uimassa, lapsi oppii siinäkin kyllä paljon.
Espoossa on hyvät uimahallit tapiolassa ja keskiespoossa, molemmissa lämpimät terapia-altaat. 10kerran kortti maksaa 33 e ja lapset ilmaseksi.. Ei siis mitään järkeä noin vanhalla maksaa johonkin perheuintiin.

Mekin lopetimme vauvauinnit vähän päälle vuoden ikäisenä ja voin suositella vaikkapa tuota Tapiolaa. Iltapäivisin ainakin on paljon samaa ikäluokkaa olevia lapsia altaassa (amupäivisin terapiaallas on varattu aikalailla muuhun käyttöön, ilmeisesti sama juttu muissakin uimahalleissa). ps tapiolassa on ihan matala lämmitetty lastenallaskin.

kiitos, täytyypä katsoa simsalabim! Ymmärrän tuon pointin siirtymisestä tavalliseen uimahalliin mutta meidät tuntien en oikein usko että tulisi käytyä ellei ole jokin sovittu ryhmä. Emmekä mitenkään keksisi/jaksaisi järkätä lapselle niin paljon virikettä ja hauskoja harjoituksia vedessä kuin mitä ammattilaiset osaavat tehdä...siitä olen valmis maksamaan kun ainakin toistaiseksi lapsi on niistä harjoituksista ja vesileikeistä tosi paljon nauttinut.

Yhteistyössä