vauvatavarasta eroon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapset tehty ja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapset tehty ja

Vieras
neuvokaas ny: vauvaleluista pitäisi päästä eroon. Meneekö ne kirppareilla / torissa / huutonetissä kaupaks? En ole fb:ssa, joten sitä kautta en voi asiassa edetä. Lähinnä mietin postareita, kun lelut on aika tilaavieviä, ei voi litistää :) Tai voisko niitä lahjoittaa jonnekin.

Huuto.netistä saat parhaan hinnan (jos lelusi ovat hyvässä kunnossa ja jotain "merkkiä". Tosin itse en jaksa siihen lähteä, hirveä vaiva. Livekirppiksellä saa huonomman hinnan, mutta eipä tarvitse postitella tai sopia noutoja ihmisten kanssa. Pehmoleluilla voi heittää vesilintua. Päiväkodit ja sairaalat ottavat mielellään hyväkuntoisia leluja ja niitä "ei merkkileluja"/kuluneempia voi lahjoittaa vaikka Viroon/Karjalaan tavaraa vieville järjestöille.

heikosti..monta kassia lojuu tuolla...tuttavat ei tarvi,kun saavat sukulaisiltaan niin paljon niitä,kirppareille pitäis olla niin desing-merkkiä 50 sentillä,et viittivät ostaa..kai se on tehtävä lisää muksuja,et saa vaatteet käytettyä loppuun.

[QUOTE="vieras";27872708]heikosti..monta kassia lojuu tuolla...tuttavat ei tarvi,kun saavat sukulaisiltaan niin paljon niitä,kirppareille pitäis olla niin desing-merkkiä 50 sentillä,et viittivät ostaa..kai se on tehtävä lisää muksuja,et saa vaatteet käytettyä loppuun.[/QUOTE]

Hmm, itse olen just tolle vuoden vanhalle etsinyt leluja kirpparilta ja Huuto.netistä. Huutiksessa ovat niin kalliita- osin postareiden takia, että saa melkein uutena samalla hinnalla. Kirpparilta ostin just lauantaina Fisher Pricen auton 4 e ja Duplon ison toukan 3,5 e eli just minkä niistä maksaisinkin, en enempää. Koko isolla kirppiksellä ei ollut kunnon leluja (päättömiä nukkeja ja nuhjaantuneita pehmoja ei lasketa) juurikaan- millään hinnalla. Tai no joku yritti myydä Duplo Primo palikoita 3 kpl/ 2 e, hieman huvitti.

Ärsyttää kirppareilla se että käytetystä hello kitty paidasta pyydetään 4€ maksaa uutena 4,90€. Mitä järkeä? Mä ainakin kun otan kirppapöydän niin laitan niin halvat hinnat et kuhan menis sit vaan myydyx. Ei kirppakamalla kandee yrittää tienata mitn voittoa.

[QUOTE="Blaah";27873158]Ärsyttää kirppareilla se että käytetystä hello kitty paidasta pyydetään 4€ maksaa uutena 4,90€. Mitä järkeä? Mä ainakin kun otan kirppapöydän niin laitan niin halvat hinnat et kuhan menis sit vaan myydyx. Ei kirppakamalla kandee yrittää tienata mitn voittoa.[/QUOTE]

Jos lelut ovat ihan ehjiä, kai niitä voi yrittää myydä ihan siinä missä mitä muutakin tavaraa. Tarkoitus ei ole ihan älyttömiä pyytää, mutta kyllähän nuo fisher pricet ym uutena maksaa sen n20e, joten kai voi niistä pari euroa pyytää. Lahjotan sitten, jos eivät mene kaupaksi.

Mä luulen, että Blaah tarkoitti nyt sitä, että pyydetään lähes sama käytetystä kuin uudesta. Varsinkin vauvan vaatteista ei vaan saa juuri mitään, kun bodeja saa uutenakin alesta 3 eurolla. FP- leluista voi hyvin pyytää sen 3-6 e, riippuu toki lelusta ja kunnosta, mutta ei mitään 15e (näitäkin kun näkee tosi paljon). Tai no pyytää toki saa, mutta ei niitä kukaan osta.

Olen pikkuhiljaa antanut siskonpojalle poikien leluja ja joitain vaatteita olen säästänyt. Lelut olen lahjoittanut SPR:lle ja perhepäivähoitajille kotikylässä. Hintavammat vaatteet olen myynyt FB-kirppiksillä, ja huuto.netissä. Huonekalut ollaan myyty myös lähikaupungin kirpparilla.

Nytkin tytön mekkoja olen sinne laittanut myyntiin ja aika nopeasti menevät. :)

Olen pikkuhiljaa antanut siskonpojalle poikien leluja ja joitain vaatteita olen säästänyt. Lelut olen lahjoittanut SPR:lle ja perhepäivähoitajille kotikylässä. Hintavammat vaatteet olen myynyt FB-kirppiksillä, ja huuto.netissä. Huonekalut ollaan myyty myös lähikaupungin kirpparilla.

Nytkin tytön mekkoja olen sinne laittanut myyntiin ja aika nopeasti menevät. :)

Tuo pph:lle lahjoitushan olisikin kiva idea. Meilläkin tässä kylällä tuttu pph. Pitääpä kysyä, kun tavataan.

Yhteistyössä