H
huolestunut äiti
Vieras
Tytöllä oli lämpöilyä perjantai-sunnuntai, ei kovaa kuumetta vaan maksimissaan 38.8
Tänään aamupäivällä päikkäreille laittaessa huomasin vatsalla pientä punaista nyppyä. Olikohan tämä vauvarokko lievänä? Onko kellään lapsi/lapset sairastaneet vauvarokon tällaisena lievänä?
Soittelin asiasta neuvolaankin, mutta kesäsijainen ei oikein osannut sanoa juuta eikä jaata asiaan..!
Perjantai pitäisi lähteä lomareissuun ja nyt kyllä vähän huolestuttaa.
Tänään aamupäivällä päikkäreille laittaessa huomasin vatsalla pientä punaista nyppyä. Olikohan tämä vauvarokko lievänä? Onko kellään lapsi/lapset sairastaneet vauvarokon tällaisena lievänä?
Soittelin asiasta neuvolaankin, mutta kesäsijainen ei oikein osannut sanoa juuta eikä jaata asiaan..!
Perjantai pitäisi lähteä lomareissuun ja nyt kyllä vähän huolestuttaa.