VAUVAROKKO LIEVÄNÄ????

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut äiti

Vieras
Tytöllä oli lämpöilyä perjantai-sunnuntai, ei kovaa kuumetta vaan maksimissaan 38.8
Tänään aamupäivällä päikkäreille laittaessa huomasin vatsalla pientä punaista nyppyä. Olikohan tämä vauvarokko lievänä? Onko kellään lapsi/lapset sairastaneet vauvarokon tällaisena lievänä?
Soittelin asiasta neuvolaankin, mutta kesäsijainen ei oikein osannut sanoa juuta eikä jaata asiaan..!

Perjantai pitäisi lähteä lomareissuun ja nyt kyllä vähän huolestuttaa.
 

Yhteistyössä