vauvaperheen muistaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyviä ideoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyviä ideoita

Vieras
Iltaa! Hyvä ystäväni sai toisen tyttären. Olisiko jotain hyviä ideoita perheen muistamiseen? Kukkia voi tietysti lähettää tai jotain vaatetta pikkuneidille mutta mitä muuta "ei niin perinteistä" voisi keksiä...? Kiitos ideoista jo etukäteen :flower:

vaippapaketti on aina tervetullut, samoin pyllypyyhkeet, mukit ja lautaset, niitä ei koskaan ole liikaa; bodyt (ne meillä ainakin ihmeellisesti aina tahroissa, jotka ei lähde pesussa); meillä muksuista jokainen saanu käsin painetun tyynyliinan eräältä tuttavalta, ne olivat vauvana käytössä, ja nyt odottavat kaapissa, jos muksuilla itsellään joskus vaaveja, oli tosi kiva lahja minusta; yhdeltä tutulta tuli aikoinaan taulut jokaiselle, niistäkin jää kiva muisto, eikä tule välttämättä itse hommailtua. Ja muistathan myös jotain pientä isommalle sisarukselle, ettei tule mustasukkaisuus mietteitä, että jää vaavin jalkoihin.

Vaippapaketti oli musta itsestä ainakin kiva.Vaatteetkin ihan ok, mutta maku on monesti erilainen kuin antajalla..
Itse leivon jotain kivaa tuoreelle äipälle tuliaisiksi ja taidanpa viedä sellaisen suloisen enkeli-taulun.

Minä vein sellaisen "napanuorakimpun", jossa kaks kukkalaitetta on yhdistetty "napanuoralla" ja äidille fazerin sinistä(kun oli sen lemppari. Lisäks lapset teki itse kortin.

Kimpun lisäks vois tietty olla vaate tai mä sain sellaisen ikkunaan laitettavan lasienkelin. Se oli kiva. En kaivannut mitään tilpehööriä kun sitä oli entisten jäljiltä. Tyynyliina idea kuulostaa myös kivalta.

-"lahjakortti" että menet uuden pienokaisen kanssa vaunukävelylle tai (en tiiä minkäikänen) teet isomman kanssa jotain kivaa
tai lupaus esim.kolmesta keittiönsiivouksesta
-me saimme kivan muistamisen joka oli vähän niinkuin apteekin starttipaketti vauvalle nenätippoja,rasvaa, suppoja jne.jne.Esikoinen jo 5 vee niin eipä sellasia enään ollu kaapissa ja en ollu ehtiny vielä apteekkiin..

Yhteistyössä