H
Hämillään
Vieras
Oon aina haaveillu kahdesta lapsesta. Samoin puoliso. Nyt meille on 2 suotu. Kaksi suloista tyttöä 1,5 vuoden ikäerolla. Toisen lapsen odotusaika oli aika raskas, varsinkin ne loppumetrit ja ajattelin, että tähän hommaan en enää sitten koskaan ala. Vaan nytpä, 5 viikkoa pikkuisen syntymästä olenkin ihan hämilläni kun yllättäin tuntuukin, että näitähän haluaa vielä lisää. Ei siinä muuta, mutta meidän elämäntilanne on sopiva vain kahdelle ja tulee sellaisena jatkumaankin. Anyway, nyt olis mulla läjäpäin äitiysvaatteita pantavana kiertoon. Meillä on nää tytöt kohtuu pienellä ikäerolla tehty(saatu), että hankkimani mammavaatteet ovat tosi kivoja (eivät mitenkään poissa muodista vielä). Nyt sitten kuulin, että lähipiiriläinen on 3kk:lla ja kauheesti houkuttais auttaa ja panna vaatteita kiertoon. Kenties antaa pois sitten vauvanvaatteitakin kun ovat pieneksi nuorimmaiselta jääneet.... Mutta mutta, mitä jos niille sittenkin olis käyttöä?? Oon ihan hämilläni kun ei tästä oo kauaakaan kun ajattelin, että niille ei IHAN TAATUSTI tuu olemaan enää käyttöä. Raskiskohan niitä panna eteen päin. Eihän sitä koskaan tiedä missä kunnossa ne saisi takaisin jos lainaksi vain antaisi. Äitiysvaatteet kuten eivät kunnon lastenvaatteetkaan eivät oo mitenkään halpoja. Toisaalta olis harmi jos käviskin niin, ettei niistä olis iloa lopulta kelleen.. Kuinka hanakasti te muut panette vaatteita kiertoon?