Vauvanvaatteista - fiktiivinen tilanne

RouvaMadHatter

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 106
2
36
Kuvitellaas tällanen tilanne.

Sinulla ja miehelläsi lapsiluku olisi täynnä ja sinulla olisi kaveri jolla ei vielä lapsia mutta yritys päällä saada vauva. Koska itsellä ei enää vauvahaaveita, antaisit (et siis möisi) kaikki vauvanvaatteet ja tarvikkeet tälle kaverillesi. Saisit sitten jonkun kuukauden kuluttua kuulla että kaveri on raskaana, onnea heille! Mutta melkein samaan aikaan huomaisit että hupsista, itsellekin on tulossa vauva, ehkäisystä huolimatta.

Olisiko noloa pyytää vaikka osaa tavaroista ja vaatteista takaisin vai ostaisitko uudelle vauvalle uudet tarvikkeet (kirpparilta/kaupasta/sukulaisilta)?

Ja ihan fiktiivinen tilanne, ei ole näin käynyt meille :D !

Tota... riippuu siitä, kelle oon antanu. Jos jollekin tosi läheiselle, kyllä kehtaisin soitaaa ja sanoa, että nolottaa kyllä, mutta saisinkohan sittenkin ne takaisin. Selittäisin toki miksi. :)

En usko, että siitä syntyisi ongelmaa. ..ja itse asiassa en edes antaisi kuin jollekin tosi läheiselle, joten..

En pyytäisi, mutta kertoisin tilanteen, ja ehdottaisin, että jos hän HALUAA, niin voi antaa joitain tavaroita takaisin. Painottaisin kuitenkin sitä, että olen luvannut antaa tavarat heille, joten he saavat ne halutessaan pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Tota... riippuu siitä, kelle oon antanu. Jos jollekin tosi läheiselle, kyllä kehtaisin soitaaa ja sanoa, että nolottaa kyllä, mutta saisinkohan sittenkin ne takaisin. Selittäisin toki miksi. :)

En usko, että siitä syntyisi ongelmaa. ..ja itse asiassa en edes antaisi kuin jollekin tosi läheiselle, joten..

sama täällä, tätä siis peesaan. meillä itseasiassa siskollani in niin paha vauvakuume että ostelee mulle mammavaatteita ja vauvalle vaatteita että "nää tulee sitten meille seuraavaksi" :laugh: :heart: tosin mä usein ostan hänen tyttärelleen vaatetta joka tulee sitten meidän taaperolle kun tytöillä on vähän kokoeroa.

Tuttava piirissä näin on käynyt, se joka antoi tavarat pois, pinnasängyt jne. . . sai takaisin omansa käyttöön ja toinen hommasi sitten omansa. Minusta fiksu juttu.

Yhteistyössä