vauvanruoka ulkomailla

Tästä on mudostumassa nyt kamala ongelma. Mun vauva on syönyt alusta lähtien itse tehtyjä soseita, ja on uponnut hyvin. Syö myös kaupan hedelmäsoseita. Kaupan vihannessoseet ei vaan uppoa :( Nyt ollaan lähdössä ulkomaille eikä minula ole mahdollisuutta tehdä ruokia siellä iotse. Lihasoseitakin olen kokeillut mutta on vielä liian karkeaa vauvalle eikä muutenkaan maistu. Puuro menee hyvin alas... Mitä mä siis teen? jotainhan vauvan pitäisi syödä.. onko ihan kamala virhe syöttää pelkkää puuroa ja hedelmää viikon verran? Vai onko olemassa herkkusosetta jota en oo vielä keksinyt.. :LOL:
 
Minkä ikäinen vauvasi on?

Olimme lähdössä vauvan kanssa reissuun ja kysyin tuota samaa asiaa neuvolasta. Ei kuulemma ole mitään ongelmaa, jos puurot vaan maistuvat. vauvapuuroissa ja velleissähän on tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet.

Sellainen vinkki muuten, että meillä takkusi välillä 8 kk lapsen kanssa syöminen, mutta Semperin herkkupasta meni aina. Ja se oli monen muunkin vauvan herkkuruokaa.
 
nyt se löytyi!! eli hip luomuperunaporkkanamuussi ja uppos ku rasvattu ihanaa... tuli kokeiltua yhtä sun toista ja yökkäs kaiken ulos.. miksköhän ei karkea uppoa ollenkaan. on jo kohta 6kk... yökkää kaiken ulos oli mitä laatua tahansa
 

Yhteistyössä