Vauvani on kuulemma epätoivottu.

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Mikähän mein lapsesta si tulee :eek: mä käytän surutta ihan kaikkia värejä nytkin on pinkkiä/violettia ja vaaleensinistä... tuleeko siitä ny transu tai bi tai jotai :LOL:

Ihan pönttöä kaverilta sanoa tollasta... sano sille jos se käyttää itellään sinistä et sä haluut si varmaan olla mies :headwall:
Voi kökkö, mä löysin pojan kaikki limenvihreet bodyt enks mä ny voikkaa laittaa niitä tytölle!?

Saaks se sitten traumoja..? ;)

Kyl on immeiset taas tyhmiä. :kieh:
 
No mun miehen kaveri kehtas kysyä raskausuutisen jälkeen, multa että voiko onnitella.. Mää sanoin, että tottakai ja siihen kaveri sanoi, että joojoo tiedän, että sua voi onnitella, mutta voiko miestä onnitella.

Ässhouul.
:headwall: :headwall:
 
mami
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Katsokaa ja kauhistukaa näitä kamalia väärän värisiä vaatteita!!

http://www.aijaa.com/v.php?i=2842448.jpg
siis jos en ois tienny että tyttö niin oisin silti sanonut että onpas kaunis tyttö...ihana :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
No mun miehen kaveri kehtas kysyä raskausuutisen jälkeen, multa että voiko onnitella.. Mää sanoin, että tottakai ja siihen kaveri sanoi, että joojoo tiedän, että sua voi onnitella, mutta voiko miestä onnitella.

Ässhouul.
:headwall: :headwall:
Ihan OT, mut meillä ei oo tapana onnitella, ennen kuin on vaavi syntynyt. Muilla tavoin annetaan ilmi, että on iloinen asia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
No mun miehen kaveri kehtas kysyä raskausuutisen jälkeen, multa että voiko onnitella.. Mää sanoin, että tottakai ja siihen kaveri sanoi, että joojoo tiedän, että sua voi onnitella, mutta voiko miestä onnitella.

Ässhouul.
:headwall: :headwall:
Ihan OT, mut meillä ei oo tapana onnitella, ennen kuin on vaavi syntynyt. Muilla tavoin annetaan ilmi, että on iloinen asia.
Aijaa. No kyllä mää vaan olen onnitellut raskautumisesta ja toivotellut onnea toisille.

Tuossahan nyt oli pointtina lähinnä se, että mua olisi voinut onnitella, mutta ei miestä (öö, mieskö ei sitten olisi toivonut lasta?), vaikka ihan selkeesti tuli ilmi, että lapsi oli toivottu ja tarkoituksella "tehty".
 
Tiiätkö vattu mitä, meijän poika tuolla leikkii nukella, ja sillä on punainen body päällä :LOL:
Ja ei, en mitenkään haluaisi että se olisikin tyttö :D Meilläkään ei käytetä/ei käytettäisi vaaleanpunaista (siis vaikka tuo olisikin tyttö )
 
Juu, mullekin tuli kommenttia poikavärien painottumisesta tulevan vauvelin vaatevarastossa, kun löytyy eri sävyjä ruskeaa ja vihreää. Mukana myös punaista ja oranssia. Olin vähän ymmälläni kommentista...
 
meidän räpsyripsiselle pojalle sano kerran yks täti et onpa kaunis tyttö ja vaatteet oli kyllä ihan "pojanväriset". Nauratti kyllä kun mies tämän kuultuaan tokas et jos hän ois ollu paikalla niin ois sanonu pojalle että sanoppas setälle päivää :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
MUN 6V POIKA HALUS VAALEANPUNAISET CROKSIT! Oon tainnu kasvattaa väärin ku viel annan sen niitä käyttää!
Joo ja olet selkeesti pettynyt poikaan ja olisit halunnu tytön :LOL:
ja aatelkaa et miehet käyttää nykyään esim. vaaleanpunasta kauluspaitaa :eek: tää täytyy juontaa juurensa sieltä lapsuudesta ;) :LOL:

 
kiki
Meillä on vissiin kans noi lapset saanu jotain traumoja pienenä, kun nyt isompana pojan lempiväri on punainen (suurinosa paidoista on punaisia ) ja tytön sininen ja tytölle pinkki on ehdoton yöks.
 
Ai kamala, mä sain tytön niinkuin toivoinkin, mutta hän itte on sitten tykästynyt siniseen väriin, leikkii autoilla yms. Toki hänellä on tyttömäisiäkin juttuja, mutta ne ovat tulleet tärkeiksi vasta viime aikoina. Sitä se teettää, kun hoitokavereina ollut lähinnä poikia...

Sano sille kaverillesi, että sä et tiennyt väreillä olevan sukupuolet... :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
MUN 6V POIKA HALUS VAALEANPUNAISET CROKSIT! Oon tainnu kasvattaa väärin ku viel annan sen niitä käyttää!
Joo ja olet selkeesti pettynyt poikaan ja olisit halunnu tytön :LOL:
ja aatelkaa et miehet käyttää nykyään esim. vaaleanpunasta kauluspaitaa :eek: tää täytyy juontaa juurensa sieltä lapsuudesta ;) :LOL:
ja miehillä on vaaleenpunasia krakojakin.
miun esikko piti miun feikkicrokseja viime kesänä,poika on 10 v. ja kengät punaset.on varmaan kieroon kasvanu ku tykkää punasesta niinku isänsäkin.
 
No onhan varovasti multakin kysytty, että onko lapsi poika vai tyttö. Vaunut kun on punaiset. Hei kamoon, Ferrarikin on punainen.

Poika on ja puen hänet värikkäästi "girlish". Jos tyttö olisi tullut, niin olisin huolehtinut että paljon "poikien" leluja olisi ollut.
 
Ohos.. onpa söpö lapsi oikeasti! :) :flower:
Mutta asiaan> Teillä on täytynyt olla riita jostain muusta asiasta ja siksi kaverisi sanoi noin? Ei kai hän ilman syytä ala haukkumaan sinua. Riita poikki ja voita väliin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ai kamala, mä sain tytön niinkuin toivoinkin, mutta hän itte on sitten tykästynyt siniseen väriin, leikkii autoilla yms. Toki hänellä on tyttömäisiäkin juttuja, mutta ne ovat tulleet tärkeiksi vasta viime aikoina. Sitä se teettää, kun hoitokavereina ollut lähinnä poikia...
Mäkin olin lapsena oikea poikatyttö, kaikki oli sinistä ja tummaa jne. Ai mut gootit varmaan haluaakin oikeasti miehiksi :whistle:
Ei vaan, vasta nyt aikuisena olen "löytänyt" muitakin kivoja värejä, ja nytkin päällä punaiset housut, vaaleanpunainen paita ja vaaleanpunainen/liila collegepaita :D Että ei sillä TODELLAKAAN ole merkitystä mihin lapsi pukeutuu ja mistä silloin pitää, kaikki mielipiteet jne. voi myöhemmin muuttua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Katsokaa ja kauhistukaa näitä kamalia väärän värisiä vaatteita!!

http://www.aijaa.com/v.php?i=2842448.jpg
No onhan tuolla nyt aika poikaväriset vaatteet..

Mutta kyllä mäkin tytölläni käytin esim. tummansinistä bodya tai tummansinistä hupparia.. Myös vaaleansinisiä sukkahousuja yms. Ei tuo nyt ole vakava..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Tuossahan nyt oli pointtina lähinnä se, että mua olisi voinut onnitella, mutta ei miestä (öö, mieskö ei sitten olisi toivonut lasta?), vaikka ihan selkeesti tuli ilmi, että lapsi oli toivottu ja tarkoituksella "tehty".
Tai jos yritti vihjailla ettei miehesi ole lapsen isä.. :/ törkee..
 

Yhteistyössä