[QUOTE="hmm";23844866]Anna mä arvaan että teillä on allergioita jos suhtaudut noin hysteerisesti bakteereihin ja likaan? Mua ei ainakaan haittaa jos joku on hiplannu vauvan vaatetta etukäteen. Tuleehan ´niitä pöpöjä nyt muualtakin.[/QUOTE]
ei oo allergioita, mutta on kyllä vakavasti sairas lapsi, mutta kyllä olen aina ennekin kaikke vaatteet pessyt ennen käyttöä, eniten juuri noiden kemikaalien takia, vaatteisiin jää jäämiä lannoitteista ja torjuntaaineista, lisäksi väriä irtoaa eniten ekassa pesussa ja vaatteisiin laitetaan mm rypistymisen esto ainetta että näyttää paremmalle kaupassa. näitä on paljon tutkittu ja muistaakseni todettukkin että jos äiti raskausaikana käyttää vaatteita jossa paljo em. aineita on niin poikavauvan siittiöihin tulee enenmmän mutaatioita ja siittiöiden määrä vähenee. uskoisin että sama koskee myös vauvan vaatteita.
Kuinka suuri vaiva oikeesti on pestä ne vaatteet etukäteen jos se tekee niistä turvallisempia sinulle ja lapsellesi???
ja kyllä meidän lapsi saa möyriä maassa ja syödä kengän pohjia eli en oo mikää pöpökammonen ylireagoiva äiti