Vauvan vaatteiden pesu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Palikat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen aina pessyt lastemme vaatteet meidän vaatteiden kannsa sekaisin. Paitsi en miehen tosi likaisten työ/remppavaatteiden kanssa. Jos pesisin vauvan vaatteet erikseen niin vauvalla sais olla tosi iso vaatevarasto, jotta pyykkikoneen kerralla täyteen tai sitten kaikkien pitäisi yksinkertaisesti olla samanvärisiä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mii:
Minä olen aina pessyt lastemme vaatteet meidän vaatteiden kannsa sekaisin. Paitsi en miehen tosi likaisten työ/remppavaatteiden kanssa. Jos pesisin vauvan vaatteet erikseen niin vauvalla sais olla tosi iso vaatevarasto, jotta pyykkikoneen kerralla täyteen tai sitten kaikkien pitäisi yksinkertaisesti olla samanvärisiä. ;)

meidän neidillä on kyllä vaatetta aivan liikaakin, joku nauranu et noilla pukis samaan aikaan 2-3 tyttöä

:ashamed: mutta kun pitää vaan ostaa jos jotain kivaa näkee... no kuitenkin en siis jää odotteleen et pelkkiä neidin vaatteita olis kone täynnä vaan värien mukaan mennään ja meillä pesen melkee kaikki 60 asteessa, paitsi jotkuu oikeesti hienopesuvaatteet. ja just noi miehen työvehkeet on jotka saa mennä ihan omineen pesukoneeseen =)

Yhteistyössä