Vauvan vaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pestäänkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaverille oli tullut ellokselta tilatuista farkuista pahasti kutiavaa ihottumaa (sellasia näppyjä) kun oli ottanut housut suoraan käyttöön. Eikä ole yleensä herkkä millekkään, ei mitään allergioita tai ihottumia normaalisti. Niinkin voi käydä.
Ja mitä se haittaa jos ihmiset haluaa vaatteensa ensin pestä?! Toiset jättää sitten pesemättä. Kuten minä yleensä.

Ainiin, mitä ne muuten panee niihin pyyhkeisiin kun niillä ei todellakaan tee mitään ennen kuin ne on pesassu..?

No ei kyllä ole hysteriaa pestä lasten uudet vaatteet ennen käyttöönottoa. Kaikki vauvan vaatteet olen pessyt,paitsi toppapukua,kun se ei tule ihoa vasten. Kyllä niissä on uutena tietty haju,ainakin osassa.Mitä lieneekään käsittelyaineita. Sama juttu lakanoissa, nehän on niin koviakin ennen pesua.
Ja rohkeasti olen tunkenut lähes kaiken rumpuun,eivätkä ole silminnähden kutistuneet.Tosin olen laittanut matalamman lämpötilan.
Mutta tehköön kukin kuten haluaa...

Hmm: Työssäni myyn mm.pyyhkeitä ja vuodevaatteita. Eräs kotimainen valmistaja lähetti vasta talvella jonkun tiedotteen tuotteidensa uudesta käsittelyprosessista,mutta en kyllä yhtään muista mikä käsittely niille tehdään.

Juuri niin. Mitä ihmeen väliä sillä on peseekö joku uudet vaattensa tms. vai eikö pese?!?! Miksi joka asiasta saadaan aikaan tällainen kauhea väittely? Ja ap:hän kyseli nimeenomaan vauvan vaatteiden pesusta, (jotka lähes jokainen oli pesemässä) ei aikuisten vaatteiden, pyyhkeiden jne pesusta. Mutta hetihän joku oli suu vaahdossa huutamassa, että kaikki pitää pestä tai huonosti käy, ja sitten perään toinen piti tyhmänä kaikkia jotka pesee yhtään mitään... hoh, hoijaa